#222 Jep :) Det er ikke sådan et score, man lige forelsker sig i med det samme, men som med mange af Goldsmiths bedste kræver det et par ekstra lytninger før imponeringseffekten begynder at slå til. Jeg kan stadig imponeres over den voldsomme fart der til tider er over feltet - Goldsmith måtte i den forbindelse i øvrigt skifte orkester undervejs, fordi det ikke kunne følge med farten på dirigentstokken :D
Faldt lige over en [url= med musikken fra "Capricorn One", men med levende billeder fra indspilningen af musikken til "The River Wild". Det lyder ikke bare godt men fungerer også overraskende godt. Fack me det er nice lavet :)
Den uhyggelige, skræmmende lyd af skiftevis muntre og sødladne stemmer fra enhver filmfans værste mareridt, 'Det lille hus på prærien'.
Jeg har prøvet alt for at få min kone til at skifte smag: alvorlige samtaler, 'Terminator'-filmene, lægebrochurer om hvordan diabetes opstår, FN, Den Europæiske Menneskerettighedsdomstol, en skilsmisseadvokat, Danske Bank og Mick Øgendahl ... men uden held.
#221 Bates 15 år siden
#222 Highland Park 15 år siden
Aye aye captain! ;)
Ligefrem en af dine favoritter? Wow, det må jeg sige. :)
#223 Michael Andersen 15 år siden
Jeg kan stadig imponeres over den voldsomme fart der til tider er over feltet - Goldsmith måtte i den forbindelse i øvrigt skifte orkester undervejs, fordi det ikke kunne følge med farten på dirigentstokken :D
#224 cansi 15 år siden
#225 Michael Andersen 15 år siden
#226 Takfornu 15 år siden
Sidder ellers og lytter til Poltergeist, måske ikke det mest optimale at starte dagen på, men jeg var bare i humør til noget andet :)
#227 christianhg 15 år siden
http://
#228 BN 15 år siden
Jeg har prøvet alt for at få min kone til at skifte smag: alvorlige samtaler, 'Terminator'-filmene, lægebrochurer om hvordan diabetes opstår, FN, Den Europæiske Menneskerettighedsdomstol, en skilsmisseadvokat, Danske Bank og Mick Øgendahl ... men uden held.
Så der er kun mine høretelefoner tilbage. *SNØFT*
#229 davenport 15 år siden
#230 BN 15 år siden
Hmm ... tror, jeg vil købe chips til min kone - det må da kunne overdøve bare en smule af lyden fra serien.
;-)