Jeg hører for tiden Søren Huss' Troen Og Ingen. Fantastisk smuk lyrik og måske et af de smukkeste værker jeg endnu har hørt på dansk, ja måske endda nogensinde.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Jeg hører for tiden Søren Huss' Troen Og Ingen. Fantastisk smuk lyrik og måske et af de smukkeste værker jeg endnu har hørt på dansk, ja måske endda nogensinde.
Synes lyrikken halter et par steder, men er helt enig. Det er simpelthen en af de absolut bedste danske album all-time. Sindssyg tragisk, især når man er klar over forhistyorien
Jeg har lige siddet på MySpace og lyttet til Trusted Few, hvilket fik mig til at investerer i pladen. Forsangeren i bandet skrev i sin tid, for at reklamere for bandet, til mig på Blackmarket, og siden da har jeg on and off fulgt deres karriere. Nu har debutpladen så været ude nogle måneder, og det faldt mig ind at det var ved at være på tide at investerer nogle af alle de penge jeg ikke har, i albummet. Så det er nu gjort.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
#2331 Benway 14 år siden
#2332 Fellaheen 14 år siden
[url= - Soundtrack 3 til The Cat O' Nine Tails[/url]
#2333 Bruce 14 år siden
[url= Bianco - Yeh Yeh[/url]
#2334 misuma 14 år siden
For mig, har hun skabt et hyggeligt lydunivers som virkelig fremmer en god omgang eskapisme.
#2335 Fellaheen 14 år siden
#2336 Takfornu 14 år siden
#2337 Bony 14 år siden
#2338 Skeloboy 14 år siden
Synes lyrikken halter et par steder, men er helt enig. Det er simpelthen en af de absolut bedste danske album all-time. Sindssyg tragisk, især når man er klar over forhistyorien
#2339 Fellaheen 14 år siden
#2340 Collateral 14 år siden