Nu hører jeg Clawfinger som kører shuffle mellem deres albums Clawfinger, Use Your Brain, A Whole Lot Of Nothing og Zeros And Heroes. Dejlige minder fra Skanderborg Festival for mange år siden! Good show! :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
The Sword på deres Myspace-side - overvejer, om det er noget, der er værd at investere i ...
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Jeg hørte dem i dag på P3 (tak til Felix Smith), hvorefter jeg straks måtte ind og checke deres myspace side. Nu har jeg købt albummet og har lyttet til det de seneste par timer.
Det glæder mit 80'er metalhjerte at høre, at der er nye bands, der i den grad tager arven op efter Metallica, Anthrax, Megadeth og de andre thrashere :)
Det kan blive bedre, men jeg er vildt imponeret over det debutalbum fra så ungt et band.
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666 "Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#261 tiany 15 år siden
#262 nakalay 15 år siden
#263 elwood 15 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#264 Bony 15 år siden
#265 Bony 15 år siden
#266 filmz-jonasgr 15 år siden
'Cause I'm evil"
#267 filmz-yoshimura 15 år siden
#268 Spanner 15 år siden
Jeg hørte dem i dag på P3 (tak til Felix Smith), hvorefter jeg straks måtte ind og checke deres myspace side. Nu har jeg købt albummet og har lyttet til det de seneste par timer.
Det glæder mit 80'er metalhjerte at høre, at der er nye bands, der i den grad tager arven op efter Metallica, Anthrax, Megadeth og de andre thrashere :)
Det kan blive bedre, men jeg er vildt imponeret over det debutalbum fra så ungt et band.
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#269 evermind 15 år siden
- mens tankerne vandrer til Zack Snyder-remaket af Dawn of the Dead! :)
#270 evermind 15 år siden
Lyder faktisk ikke tosset! :)