Gravatar

#2731 Bony 14 år siden

Sidder og hører Takida. Er der nogen der kender dem? Det er første gang jeg hører dem og stødte tilfældigt på dem gennem en Shazam-søgning. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#2732 HelmerJ 14 år siden

Soundtrack til Adventureland
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#2733 Sweetiebellefan 14 år siden

Garmarna - Varulven

Krassimir - Illusion

Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#2734 Antlion 14 år siden

[url= - Gut Feeling[/url]

New Wave bliver næsten ikke bedre end dette...
Gravatar

#2735 colocho 14 år siden

The Devin Townsend Project - Deconstruction

Hold da helt kæft, Devin-drengen er tilbage og der er dælme skrald på spaden!
I admire its purity. A survivor... unclouded by conscience, remorse, or delusions of morality.
Gravatar

#2736 Benway 14 år siden

#2734 Rigtig godt. :) Har aldrig rigtig fået hørt så meget Devo, men har været vild med [url= her[/url] nummer siden jeg hørte det ubehjælpsomt gengivet i mit gamle C-64 Neuromancer-spil.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#2737 misuma 14 år siden

Arcade Fire - Wake Up
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#2738 Antlion 14 år siden

#2736:

Deres senere udgivelser er ret uinteressante, synes jeg. "Total Devo" er et tåbeligt album, upassende refererende til alverdens forfattere og komponister. Jeg var også Nintendo-tilhænger, så måske er det derfor, heh? Imens jeg skriver dette, rokker jeg paradoksalt frem og tilbage i takt med "Some Things Never Change". :)
Gravatar

#2739 Antlion 14 år siden

OT: Skal du forresten anmelde "Hesten fra Torino", Benway?
Gravatar

#2740 Skeloboy 14 år siden

[url= Hour - The Mark of Judas[/url]

Skriv ny kommentar: