Gravatar

#2741 Benway 14 år siden

#2738 Jeg kender slet ikke resten af pladen, så det kan sagtens være den stinker, synes blot lige det nummer er virkelig godt. :)

#2739 Jep. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#2742 Antlion 14 år siden

Benway (2741) skrev:
#2739 Jep. :)

Lækkert! Har du set Tarrs tidligere film?
Gravatar

#2743 Benway 14 år siden

Kun Werckmeister Harmonies som jeg dog synes er virkelig fremragende.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#2744 Skeloboy 14 år siden

#2743 - hvis du skal nå at se lidt mere af hans bagkatalog inden anmeldelsen, så har jeg alle hans spillefilm undtagen Autumn Almanac
Gravatar

#2745 Fellaheen 14 år siden

Det bedste New Wave vil dog til alle tider være:

[url= Heads - Happy Day[/url]

Die Geburt der Tragödie aus dem Geiste der Kino
Gravatar

#2746 Fellaheen 14 år siden

Werckmeister Harmonies er faktisk hans dårligste film (af dem jeg har set) efter min mening. Damnation og Satantango er de bedste.
Die Geburt der Tragödie aus dem Geiste der Kino
Gravatar

#2747 Benway 14 år siden

#2744 Det når jeg ikke, men jeg vil bestemt gerne se nogle flere af hans film.
Gravatar

#2748 Antlion 14 år siden

#2743:

Hvornår skal du ind og se "Hesten fra Torino"? Du vil i hvert fald være godt forberedt til den, hvis du kan nå at se "Sátántangó" inden, hvis du kan nå det.

#2746:

Det er en af de bedste film fra 00'erne, hvis du spørger mig. Men ja, Tarr har instrueret bedre film ("Almanac of Fall", "Damnation og "Sátántangó").

Er det ikke scenen, hvor pøblen stopper foran den nøgne mand, du ikke bryder dig om?
Gravatar

#2749 Benway 14 år siden

#2748 Jeg har allerede set den. En anmeldelse er lige på trapperne.
Gravatar

#2750 Antlion 14 år siden

Nå, dejligt. :)

Da jeg har set alle mandens film (med undtagelse af den utilgængelige kortfilm "Az utolsó hajó"), er jeg næsten tvunget til at bevæge mit legeme til Århus, og få den set.

Skriv ny kommentar: