#2748 - Jo, men generelt er det en irriterende film. Irriterende og visuelt flot. Satantango er overhovedet ikke irriterende, den er fuldstændig naturlig hele vejen igennem. Kan ikke præcist sige, hvad der gør forskellen i de to film - må nok gense WH.
Går den også i Århus? Jeg selv skal se den imorgen i Grand.
Men stopper pøblen for den hjælpeløse mand eller muren? Filmens irriterende sentimentalitet er, hvad du selv gør den til. Men ja, "Sátántangó" er mere naturlig.
Efter 28 års pause fra sangskrivning udgav mesteren "Another Day on Earth", hvor han beviste, de ambiente masser ikke havde opslugt ham helt. Slet ikke på højde med 70'er-pladerne, men lyrisk distinktiv, det er Eno endnu.
Mesteren afsluttede det, som syntes som en agurketid og en ørkenvandring udi musikalske ligegyldigheder i en ideforladt branche, da han vendte tilbage til det basale på hans fuldkommen perfekte Modern Times album. Pludselig ind fra højre, hamrede han igen til tops på Billboard over 40 år efter hans debut.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
#2751 Skeloboy 14 år siden
Men nu lytter jeg til mexicansk dødsmetal:
[url= - Revolucion[/url]
#2752 Fellaheen 14 år siden
Går den også i Århus? Jeg selv skal se den imorgen i Grand.
#2753 Fellaheen 14 år siden
#2754 JannikAnd 14 år siden
Glæder mig til at læse dine anmeldelse, og naturligvis også til at se filmen selv. Vel nok den bedste nulevende instruktør.
#2755 Corgan 14 år siden
#2756 Ericmase 14 år siden
#2757 Antlion 14 år siden
Men stopper pøblen for den hjælpeløse mand eller muren? Filmens irriterende sentimentalitet er, hvad du selv gør den til. Men ja, "Sátántangó" er mere naturlig.
#2758 Antlion 14 år siden
Efter 28 års pause fra sangskrivning udgav mesteren "Another Day on Earth", hvor han beviste, de ambiente masser ikke havde opslugt ham helt. Slet ikke på højde med 70'er-pladerne, men lyrisk distinktiv, det er Eno endnu.
#2759 Bruce 14 år siden
Mesteren afsluttede det, som syntes som en agurketid og en ørkenvandring udi musikalske ligegyldigheder i en ideforladt branche, da han vendte tilbage til det basale på hans fuldkommen perfekte Modern Times album. Pludselig ind fra højre, hamrede han igen til tops på Billboard over 40 år efter hans debut.
#2760 Lord Beef Jerky 14 år siden