Du linker til "Suspicious Minds", som er en fantastisk sang!
Yes, fra dokumentarfilmen 'That's The Way It Is'. Sad og hørte koncerten på min Ipod (fra min CD:) Og ja, et fantastisk nummer og her i en helt forrygende live-udgave ifølge mig. Har elsket det nummer i 34-35 år!
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Yes, fra dokumentarfilmen 'That's The Way It Is'. Sad og hørte koncerten på min Ipod (fra min CD:) Og ja, et fantastisk nummer og her i en helt forrygende live-udgave ifølge mig. Har elsket det nummer i 34-35 år!
Nå det er sådan det hænger sammen! Det var det nummer der for alvor fik mig til at synes så meget om Elvis' musik som jeg til stadighed gør, så kan sagtens genkende din forkærlighed for det :) Det kan være "That's the Way It Is" er en film jeg bør få set?
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
#3113 Ja. Det ville endda være endnu flere, hvis ikke sangen var blevet fjernet fra youtube flere gange.
Nu vi er ved det elektroniske, så er jeg blevet ret så hooket på John Foxx' Underpass-nummer. Jeg er normalt ikke så meget for diverse remixes, men [url= her[/url] kradser herligt i ørerne.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Det kan være "That's the Way It Is" er en film jeg bør få set?
Jeg kan stærkt anbefale den, hvis man selvfølgelig er til musikken. Presley er i topform og når han var det, slog det alt! Det er selvsagt sådan en 'larger then live' dokumentar, men personligt elsker jeg den! Koncerten til sidst er en 10/10 for mig.
Men den og så Tv-showet Elvis (aka The '68 Comeback:) kanjeg kraftigt anbefale til alle der elsker god musik, velspillet, rockende, stripped down eller pustet op. Du finder det hele her!
I have my principles - And if you don't like them, I have others
#3111 Hr. Nielsen 13 år siden
#3112 Collateral 13 år siden
Nå det er sådan det hænger sammen! Det var det nummer der for alvor fik mig til at synes så meget om Elvis' musik som jeg til stadighed gør, så kan sagtens genkende din forkærlighed for det :) Det kan være "That's the Way It Is" er en film jeg bør få set?
#3113 Castanea 13 år siden
2.198.469 visninger... vildt.
#3114 Benway 13 år siden
Nu vi er ved det elektroniske, så er jeg blevet ret så hooket på John Foxx' Underpass-nummer. Jeg er normalt ikke så meget for diverse remixes, men [url= her[/url] kradser herligt i ørerne.
#3115 Hr. Nielsen 13 år siden
Men den og så Tv-showet Elvis (aka The '68 Comeback:) kanjeg kraftigt anbefale til alle der elsker god musik, velspillet, rockende, stripped down eller pustet op. Du finder det hele her!
#3116 Hr. Nielsen 13 år siden
#3117 colocho 13 år siden
#3118 stoffer 13 år siden
#3119 ksaku 13 år siden
#3120 Sweetiebellefan 13 år siden