Gravatar

#3141 Bony 13 år siden

Er der nogen herinde der har hørt Skrillex og i så fald, hvad synes i om det..?
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#3142 stoffer 13 år siden

#3141 - Jeg er ret vild med det meste af det. Nogle af hans remixes af andres numre er lidt kedelige, men er ret vild med hvor smadret det er.
Now the thing to remember, boys... flies spread disease, so keep yours closed!
Gravatar

#3143 Wangsgaard 13 år siden

Bony (3139) skrev:
Jeg ved ikke helt om jeg forstår dit indlæg, men hvis du der siger, at RATM er superfede, så har du sindsygt meget ret. ;-D

Ved ikke om jeg ville kalde det superfedt men jeg starter i det små med at høre et par numre af gangen :)

http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#3144 Collateral 13 år siden

Bony (3141) skrev:
Er der nogen herinde der har hørt Skrillex og i så fald, hvad synes i om det..?

Har ikke hørt musikken for sig selv, men er det ikke skrillex der er featured på den nye Korn single? Den synes jeg i hvert fald er ret fed.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#3145 stoffer 13 år siden

Collateral (3144) skrev:
Har ikke hørt musikken for sig selv, men er det ikke skrillex der er featured på den nye Korn single? Den synes jeg i hvert fald er ret fed.

Det er Skrillex. Hans/deres egne numre er lidt i den stil bare mere elektronisk smadder end rock'et.
Gravatar

#3146 stoffer 13 år siden

Nå ja for resten:

Stone Jack Jones - Way Gone Wrong
Gravatar

#3147 Collateral 13 år siden

stoffer (3145) skrev:
Det er Skrillex. Hans/deres egne numre er lidt i den stil bare mere elektronisk smadder end rock'et.

Må lige på Spotify.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#3148 Bony 13 år siden

Collateral (3144) skrev:

Jo, det er det. Jeg er også selv ret glad for den single fra KoRn. Det er længe siden (som i mange, mange år), at de er kommet med noget hørbart, så det var også på tide. :-)

Skrillex' eget er ret hardcore. Super tunge beats, der er sat sammen på nogle ret fede måder. Jeg har dog ikke hørt så mange remix af Skrillex.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#3149 stoffer 13 år siden

Collateral (3147) skrev:
Må lige på Spotify.

Do it!
Gravatar

#3150 Collateral 13 år siden

stoffer (3149) skrev:
Do it!

Skal nok lige tjekke det ud, men er vi over i electronica eller er decideret techno/dance værk? Førstnævnte kan jeg gå med til, det sidste, not so much.

Skriv ny kommentar: