Har ikke hørt musikken for sig selv, men er det ikke skrillex der er featured på den nye Korn single? Den synes jeg i hvert fald er ret fed.
Jo, det er det. Jeg er også selv ret glad for den single fra KoRn. Det er længe siden (som i mange, mange år), at de er kommet med noget hørbart, så det var også på tide. :-)
Skrillex' eget er ret hardcore. Super tunge beats, der er sat sammen på nogle ret fede måder. Jeg har dog ikke hørt så mange remix af Skrillex.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Skal nok lige tjekke det ud, men er vi over i electronica eller er decideret techno/dance værk? Førstnævnte kan jeg gå med til, det sidste, not so much.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
#3141 Bony 13 år siden
#3142 stoffer 13 år siden
#3143 Wangsgaard 13 år siden
Ved ikke om jeg ville kalde det superfedt men jeg starter i det små med at høre et par numre af gangen :)
#3144 Collateral 13 år siden
Har ikke hørt musikken for sig selv, men er det ikke skrillex der er featured på den nye Korn single? Den synes jeg i hvert fald er ret fed.
#3145 stoffer 13 år siden
Det er Skrillex. Hans/deres egne numre er lidt i den stil bare mere elektronisk smadder end rock'et.
#3146 stoffer 13 år siden
Stone Jack Jones - Way Gone Wrong
#3147 Collateral 13 år siden
Må lige på Spotify.
#3148 Bony 13 år siden
Jo, det er det. Jeg er også selv ret glad for den single fra KoRn. Det er længe siden (som i mange, mange år), at de er kommet med noget hørbart, så det var også på tide. :-)
Skrillex' eget er ret hardcore. Super tunge beats, der er sat sammen på nogle ret fede måder. Jeg har dog ikke hørt så mange remix af Skrillex.
#3149 stoffer 13 år siden
Do it!
#3150 Collateral 13 år siden
Skal nok lige tjekke det ud, men er vi over i electronica eller er decideret techno/dance værk? Førstnævnte kan jeg gå med til, det sidste, not so much.