Gravatar

#3221 stoffer 13 år siden

Har lige læst en artikel om EMA i Politiken så nu tjekker jeg hendes album Past Life Martyred Saints ud. Indtil videre lyder det ikke vildt interessant.
Now the thing to remember, boys... flies spread disease, so keep yours closed!
Gravatar

#3222 Castanea 13 år siden

#3220:

De er (eller var) ret enestående! Selvom de næppe er blandt synthpop-favoritterne i min bog, er Architecture & Morality et af højdepunkterne fra startfirserne. Nuvel, det er blevet tid til "Sealand". :)

Gravatar

#3223 Benway 13 år siden

#3222 Også er fremragende nummer. :) Hvem er så dine synthpop-favoritter?
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#3224 Castanea 13 år siden

#3223:

Hele New Wave og synthpop-bølgen er en arbitrær størrelse, hvor mange af de ukendte talenter komponerede det bedste musik, men brillerede kort (se evt. http://www.youtube.com/user/wavenotdead for inspiration). Af de "store" navne er jeg i særdeleshed glad for Martha and the Muffins, Talk Talk og (naturligvis) Japan.
Gravatar

#3225 Sweetiebellefan 13 år siden

Alenka Gotar

Amaury Vassili

Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#3226 Muldgraver 13 år siden

Caliban (3213) skrev:
#3212:

Nej. Jeg har fået en screener i god kvalitet, men den vises ingen steder længere, vel?

Jo, her i december vises filmen tre gange i Cinemateket:
- søn. 18., 1600
- ons. 21., 1645
- ons. 28., 2030
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#3227 Collateral 13 år siden

Mennesker og Medier fra d. 11/11 (podcast)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#3228 JannikAnd 13 år siden

Muldgraver (3226) skrev:
Caliban (3213) skrev:
#3212:

Nej. Jeg har fået en screener i god kvalitet, men den vises ingen steder længere, vel?

Jo, her i december vises filmen tre gange i Cinemateket:
- søn. 18., 1600
- ons. 21., 1645
- ons. 28., 2030
Muldgraver for satan! Sådan! Jeg gir sgu en cortado næste gang, du kigger forbi...
Gravatar

#3229 Lord Beef Jerky 13 år siden

Passion Pit!

"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#3230 Muldgraver 13 år siden

Fik du set den i sommers?
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl

Skriv ny kommentar: