Jamen, jeg er småt begyndt at forberede mig på Bloc anno 2012, så der købes ivrigt ind. Min bankroll blev desværre drastisk nedsænket midt på måneden pga. dårligt spil, så bestillingerne tog lidt hårdt på mig efter husleje og diverse fornøjelser. Et par dyre Richard Youngs og Lubomyr Melnyk plader fik det til at flyde over.
Jeg købte til gengæld godt og vel 150 (gode og sjældne) bøger for 1000 kroner, hvilke kan fungere som investeringer, hvis det går helt galt. Der er for mange tusinde kroner i alt.
#3621 Castanea 13 år siden
#3622 Castanea 13 år siden
Europas hittebarn... på ecstasy!
#3623 MMB 13 år siden
Når man nu har en kodefri BD-afspiller, kan jeg ikke se nogen undskyldning. ;)
#3624 Castanea 13 år siden
SU + ~5k på bøger og musik på én måned. :)
#3625 MMB 13 år siden
Skær ned på musikken. :) Så vidt jeg kan se, er den også ret billig for en Criterion at være.
#3626 Castanea 13 år siden
Jamen, jeg er småt begyndt at forberede mig på Bloc anno 2012, så der købes ivrigt ind. Min bankroll blev desværre drastisk nedsænket midt på måneden pga. dårligt spil, så bestillingerne tog lidt hårdt på mig efter husleje og diverse fornøjelser. Et par dyre Richard Youngs og Lubomyr Melnyk plader fik det til at flyde over.
Jeg købte til gengæld godt og vel 150 (gode og sjældne) bøger for 1000 kroner, hvilke kan fungere som investeringer, hvis det går helt galt. Der er for mange tusinde kroner i alt.
#3627 MMB 13 år siden
#3628 Castanea 13 år siden
#3629 Castanea 13 år siden
#3630 Castanea 13 år siden