Gravatar

#3631 MMB 13 år siden

Caliban (3630) skrev:
Men det er faktisk sandt.

Det gør det ikke mindre dumt! :P
Gravatar

#3632 Muldgraver 13 år siden

Foeller fjoller rundt og rundt igen igen dårskab :)(:
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#3633 Castanea 13 år siden

Foeller (3631) skrev:
Det gør det ikke mindre dumt! :P

Nå, jeg troede du refererede til troværdigheden i købet af 150 bøger for 1000 kroner. Der er nemlig for ~15.000 kroner bøger, hvis man regner med priserne på antikvariat.net.

Men ja, jeg har det med at gå i selvsving, når jeg først begynder at bestille. Min økonomi plejer dog at kunne tåle dette i et vist omfang, men nu må vi se. Det er jo ikke i humanismens ånd at sælge bøger, man endnu ikke har læst. :)
Gravatar

#3634 Castanea 13 år siden

[url= Reich - Eight Lines[/url]

Reich kommer også til Bloc!
Gravatar

#3635 Skeloboy 13 år siden

Caliban (3634) skrev:
Reich kommer også til Bloc!

Hva' det?
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#3636 Castanea 13 år siden

Skeloboy (3635) skrev:
Hva' det?

Et musikalsk alternativ til Roskilde med det måske ondeste line-up til dato. :)

http://www.blocweekend.com/lineup/
Gravatar

#3637 MMB 13 år siden

Caliban (3633) skrev:
Nå, jeg troede du refererede til troværdigheden i købet af 150 bøger for 1000 kroner. Der er nemlig for ~15.000 kroner bøger, hvis man regner med priserne på antikvariat.net.

Men ja, jeg har det med at gå i selvsving, når jeg først begynder at bestille. Min økonomi plejer dog at kunne tåle dette i et vist omfang, men nu må vi se. Det er jo ikke i humanismens ånd at sælge bøger, man endnu ikke har læst. :)

The Last Temptation of Christ bliver vist på DR K på fredag kl. 21.00! ;)
Gravatar

#3638 MMB 13 år siden

Har siddet og lyttet til Ennio Morricone - Peace Notes (Live in Venice). Den mand overgår alt og alle, hans ligemænd eksisterer ikke.
Gravatar

#3639 Takfornu 13 år siden

Foeller (3638) skrev:
Har siddet og lyttet til Ennio Morricone - Peace Notes (Live in Venice). Den mand overgår alt og alle, hans ligemænd eksisterer ikke.

Er fuldstændig uenig selvom jeg nyder flere af hans scores, og meget den 2 CD/DVD du lytter til, som pt. kan købnes til sølle 40 kr. i Stereo Studie :)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#3640 MMB 13 år siden

Navarre3 (3639) skrev:
Er fuldstændig uenig selvom jeg nyder flere af hans scores, og meget den 2 CD/DVD du lytter til, som pt. kan købnes til sølle 40 kr. i Stereo Studie :)

Tak for tippet! :) Jeg lyttede kun på YouTube, så det lyder som et must buy. :)
For mig er der ikke nogen komponister, som kommer op på siden af Morricone. Den mand er simpelthen et geni.

Skriv ny kommentar: