Nå, jeg troede du refererede til troværdigheden i købet af 150 bøger for 1000 kroner. Der er nemlig for ~15.000 kroner bøger, hvis man regner med priserne på antikvariat.net.
Men ja, jeg har det med at gå i selvsving, når jeg først begynder at bestille. Min økonomi plejer dog at kunne tåle dette i et vist omfang, men nu må vi se. Det er jo ikke i humanismens ånd at sælge bøger, man endnu ikke har læst. :)
Nå, jeg troede du refererede til troværdigheden i købet af 150 bøger for 1000 kroner. Der er nemlig for ~15.000 kroner bøger, hvis man regner med priserne på antikvariat.net.
Men ja, jeg har det med at gå i selvsving, når jeg først begynder at bestille. Min økonomi plejer dog at kunne tåle dette i et vist omfang, men nu må vi se. Det er jo ikke i humanismens ånd at sælge bøger, man endnu ikke har læst. :)
The Last Temptation of Christ bliver vist på DR K på fredag kl. 21.00! ;)
Har siddet og lyttet til Ennio Morricone - Peace Notes (Live in Venice). Den mand overgår alt og alle, hans ligemænd eksisterer ikke.
Er fuldstændig uenig selvom jeg nyder flere af hans scores, og meget den 2 CD/DVD du lytter til, som pt. kan købnes til sølle 40 kr. i Stereo Studie :)
Er fuldstændig uenig selvom jeg nyder flere af hans scores, og meget den 2 CD/DVD du lytter til, som pt. kan købnes til sølle 40 kr. i Stereo Studie :)
Tak for tippet! :) Jeg lyttede kun på YouTube, så det lyder som et must buy. :) For mig er der ikke nogen komponister, som kommer op på siden af Morricone. Den mand er simpelthen et geni.
#3631 MMB 13 år siden
Det gør det ikke mindre dumt! :P
#3632 Muldgraver 13 år siden
#3633 Castanea 13 år siden
#3634 Castanea 13 år siden
Reich kommer også til Bloc!
#3635 Skeloboy 13 år siden
Hva' det?
#3636 Castanea 13 år siden
Et musikalsk alternativ til Roskilde med det måske ondeste line-up til dato. :)
http://www.blocweekend.com/lineup/
#3637 MMB 13 år siden
The Last Temptation of Christ bliver vist på DR K på fredag kl. 21.00! ;)
#3638 MMB 13 år siden
#3639 Takfornu 13 år siden
#3640 MMB 13 år siden
Tak for tippet! :) Jeg lyttede kun på YouTube, så det lyder som et must buy. :)
For mig er der ikke nogen komponister, som kommer op på siden af Morricone. Den mand er simpelthen et geni.