Gravatar

#3711 JannikAnd 13 år siden

Caliban (3707) skrev:
Orchestral Manoeuvres in the Dark - Statues
[url=
Gravatar

#3712 JannikAnd 13 år siden

JannikAnd (3711) skrev:
[url=

Hvor undervurderet er Andy McCluskey lige som frontmand!? Som Ian Curtis på lykkepiller...
Gravatar

#3713 Benway 13 år siden

#3712 McCluskeys dans er sin egne sære form for sublim kunst . :)

"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#3714 Benway 13 år siden

OMD er vist generelt knap så kendt som eks. The Human League eller tilsvarende synthgrupper, men det virker som om, at barometeret så småt er ved at svinge mere i deres vej. For øvrigt var den nye plade de lavede slet ikke skidt, og der er en til på vej.

Deres første fire albums er i hvert fald helt fantastiske.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#3715 Batsy 13 år siden

Star Wars- The imperial March

Lad nynneriet begynde!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#3716 BN 13 år siden

JannikAnd (3712) skrev:
Og så lige den seriøse: [url=

Hvor undervurderet er Andy McCluskey lige som frontmand!? Som Ian Curtis på lykkepiller...

Hehe. Det klip er fænomenalt. OMD var et af mine yndlingsband i 1980'erne, og jeg synes stadig, at den bedste del af deres musik holder den dag idag.

OMD var fantastiske frem til 1987, hvor de - også efter deres eget (nutidige) udsagn - lod deres musik tage en anden og langt mindre interessant retning.

Lytter lige nu til mit favoritnummer fra albummet 'Junk Culture, nemlig titelnummeret:

http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#3717 Castanea 13 år siden

[url= Kovačič - Mošeja[/url]

Slovensk akustisk musik fra det tidligere Jugoslavien.
Gravatar

#3718 Castanea 13 år siden

Jeg må vedgå, at Talk Talk nok tager førstepladsen for mit vedkommende.

Gravatar

#3719 Slettet Bruger [2385360035] 13 år siden

I anledningen af at Saddle Creek har valgt at genudgive Bright Eyes' album Fevers and Mirrors, har jeg fået lyst til at lytte til albummet igen.

Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#3720 Benway 13 år siden

#3716 Tak for med-lyt. Jeg har ikke Junk Culture, men den er bestilt nu. :)

Skriv ny kommentar: