OMD er vist generelt knap så kendt som eks. The Human League eller tilsvarende synthgrupper, men det virker som om, at barometeret så småt er ved at svinge mere i deres vej. For øvrigt var den nye plade de lavede slet ikke skidt, og der er en til på vej.
Deres første fire albums er i hvert fald helt fantastiske.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Hvor undervurderet er Andy McCluskey lige som frontmand!? Som Ian Curtis på lykkepiller...
Hehe. Det klip er fænomenalt. OMD var et af mine yndlingsband i 1980'erne, og jeg synes stadig, at den bedste del af deres musik holder den dag idag.
OMD var fantastiske frem til 1987, hvor de - også efter deres eget (nutidige) udsagn - lod deres musik tage en anden og langt mindre interessant retning.
Lytter lige nu til mit favoritnummer fra albummet 'Junk Culture, nemlig titelnummeret:
#3711 JannikAnd 13 år siden
#3712 JannikAnd 13 år siden
#3713 Benway 13 år siden
#3714 Benway 13 år siden
Deres første fire albums er i hvert fald helt fantastiske.
#3715 Batsy 13 år siden
Lad nynneriet begynde!
#3716 BN 13 år siden
Hehe. Det klip er fænomenalt. OMD var et af mine yndlingsband i 1980'erne, og jeg synes stadig, at den bedste del af deres musik holder den dag idag.
OMD var fantastiske frem til 1987, hvor de - også efter deres eget (nutidige) udsagn - lod deres musik tage en anden og langt mindre interessant retning.
Lytter lige nu til mit favoritnummer fra albummet 'Junk Culture, nemlig titelnummeret:
#3717 Castanea 13 år siden
Slovensk akustisk musik fra det tidligere Jugoslavien.
#3718 Castanea 13 år siden
#3719 Slettet Bruger [2385360035] 13 år siden
#3720 Benway 13 år siden