Hvad er det ved dette nummer, der rører mig så dybt? Det er ikke så meget ordene (jo, også lidt) som det er stemningen og følelserne i nummeret der går rent ind hos mig. Og så er det år og dag siden at nogen sanger(inde) med sin stemme har givet mig så meget gåsehud som Adele gør i dette nummer. Det er SÅ smukt. Fantastisk!
Hvad er det ved dette nummer, der rører mig så dybt? Det er ikke så meget ordene (jo, også lidt) som det er stemningen og følelserne i nummeret der går rent ind hos mig. Og så er det år og dag siden at nogen sanger(inde) med sin stemme har givet mig så meget gåsehud som Adele gør i dette nummer. Det er SÅ smukt. Fantastisk!
Jeg må også tage hatten af for Adele i de få numre jeg har hørt af hende. Hun er en meget dygtig sangerinde og samtidig også en meget indfølende en af slagsen, der virkelig synes at have sin egen lyriske stemme til trods for at teksterne ikke nødvendigvis genopfinder den dybe tallerken.
MOVIE1000 (3765) skrev:
Dead Man soundtrack
Herligt!
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
#3769 Det er ikke engang løgn. Måske skulle vi prøve det hos Flemming en dag, men næppe før efter 3-4 glas rom (hvis jeg ikke skal nøjes med mjød ifølge ham;)
I have my principles - And if you don't like them, I have others
#3761 BN 13 år siden
#3762 Slettet Bruger [2385360035] 13 år siden
Og indeholder blandt andet dette nummer:
#3763 Takfornu 13 år siden
#3764 Benway 13 år siden
#3765 MOVIE1000 13 år siden
#3766 Collateral 13 år siden
Jeg må også tage hatten af for Adele i de få numre jeg har hørt af hende. Hun er en meget dygtig sangerinde og samtidig også en meget indfølende en af slagsen, der virkelig synes at have sin egen lyriske stemme til trods for at teksterne ikke nødvendigvis genopfinder den dybe tallerken.
Herligt!
#3767 Sweetiebellefan 13 år siden
#3768 Hr. Nielsen 13 år siden
Selv om dette ikke er derfra, så kan jeg bare ikke stå 'for that man's moves';) Se hele video'en og få dagens smil!
#3769 Benway 13 år siden
#3770 Hr. Nielsen 13 år siden