Gravatar

#3761 BN 13 år siden

Hvad er det ved dette nummer, der rører mig så dybt? Det er ikke så meget ordene (jo, også lidt) som det er stemningen og følelserne i nummeret der går rent ind hos mig. Og så er det år og dag siden at nogen sanger(inde) med sin stemme har givet mig så meget gåsehud som Adele gør i dette nummer. Det er SÅ smukt. Fantastisk!
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#3762 Slettet Bruger [2385360035] 13 år siden

Jeg sidder og lytter til det nye album fra Beach House. Det er i øvrigt et fantastisk album.

Og indeholder blandt andet dette nummer:
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#3763 Takfornu 13 år siden

Mix af bl.a. OMD, Springsteen, Gary Numan, New Order, ABC, CSN, Visage, Ultravox, Human League, Eagles, Heart og mange flere fro 70erne og 80erne.

A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#3764 Benway 13 år siden

#3763 Klasse. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#3765 MOVIE1000 13 år siden

Dead Man soundtrack
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#3766 Collateral 13 år siden

BN (3761) skrev:

Hvad er det ved dette nummer, der rører mig så dybt? Det er ikke så meget ordene (jo, også lidt) som det er stemningen og følelserne i nummeret der går rent ind hos mig. Og så er det år og dag siden at nogen sanger(inde) med sin stemme har givet mig så meget gåsehud som Adele gør i dette nummer. Det er SÅ smukt. Fantastisk!

Jeg må også tage hatten af for Adele i de få numre jeg har hørt af hende. Hun er en meget dygtig sangerinde og samtidig også en meget indfølende en af slagsen, der virkelig synes at have sin egen lyriske stemme til trods for at teksterne ikke nødvendigvis genopfinder den dybe tallerken.

MOVIE1000 (3765) skrev:
Dead Man soundtrack

Herligt!
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#3767 Sweetiebellefan 13 år siden

Where the Monster Lives A Nightmare on Elm Street

Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#3768 Hr. Nielsen 13 år siden

Tom Jones - Live In Las Vegas

Selv om dette ikke er derfra, så kan jeg bare ikke stå 'for that man's moves';) Se hele video'en og få dagens smil!

I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#3769 Benway 13 år siden

#3768 Man får helt ondt i hovedet bare af at se på det. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#3770 Hr. Nielsen 13 år siden

#3769 Det er ikke engang løgn. Måske skulle vi prøve det hos Flemming en dag, men næppe før efter 3-4 glas rom (hvis jeg ikke skal nøjes med mjød ifølge ham;)
I have my principles - And if you don't like them, I have others

Skriv ny kommentar: