Gravatar

#3771 Richard Burton 13 år siden

Jeg får en diskusprolabs mere bare ved at se på det der!

Thomas du er i karantæne og skal først udmærke dig ved politisk afhold og terpelse af liberale teser. Jeg er sikker på Ole Michelsen kan hjælpe, hvis det bliver svært!!! Derefter kan vi diskutere muligheden for at vende tilbage til rom!!! Hvis du fejler, så giver jeg dig en enkeltbillet dertil;)
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#3772 Sweetiebellefan 13 år siden

Ich kauf mir lieber einen Tirolerhut - Peter Wackel

Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#3773 Hr. Nielsen 13 år siden

SIR Ridley Scott (3771) skrev:
Jeg får en diskusprolabs mere bare ved at se på det der!
Jeg støtter dig gerne, hvis du får brug for det (og bare rolig, jeg smitter ikke af;)

Thomas du er i karantæne og skal først udmærke dig ved politisk afhold og terpelse af liberale teser.
Tænkte det sgu nok....Hvordan skal jeg eksamineres?

kan vi diskutere muligheden for at vende tilbage til rom!!! Hvis du fejler, så giver jeg dig en enkeltbillet dertil;)
Hmm, det lyder da næsten som en halv ferie 'is coming up'?

Og du ved nok, 'when in Rome...', så helt uden for pædagogisk rækkevidde er jeg da ikke, hverken som vantro eller pinky, for jeg har da lige postet liberalt på FB, det må da tælle til at flasken kommer ned fra hylden i det mindste, når jeg nu kan gøre som romerne når det kræves:)
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#3774 Sweetiebellefan 13 år siden

Eleftheria Eleftheriou - Aphrodisiac

Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#3775 Castanea 13 år siden

[url= - Fumeux fume par fumée[/url]

Det er uden tvivl noget af det mest ejendommelige musik, jeg har hørt fra den periode. Hver har sin opium, som han vil æde, men i dette tilfælde ses svagheden i andagt.
Gravatar

#3776 misuma 13 år siden

Radiohead - Lotus Flower
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#3777 HelmerJ 13 år siden

Godt min kollega har ferie tror ikke han ville sætte pris på Joe Satriani - Surfing with an alien , på dette dB niveau
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#3778 Sweetiebellefan 13 år siden

Buranovskiye Babushki - Party For Everybody

Gravatar

#3779 MOVIE1000 13 år siden

Neil Young - Old man
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#3780 MOVIE1000 13 år siden

Nogen som kan anbefale andre Neil Young numre?? Kender vidst kun det tidligere nummer også Dead man soundtracket.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

Skriv ny kommentar: