Gravatar

#3791 NightHawk 13 år siden

Da jeg for nylig fandt ud af, at Missy Higgins efter 4 års pause nu er klar med sit tredje album, begyndte jeg at sidde og genhøre nogle af hendes sange og faldt så ren tilfældigt over et live nummer, hvor hun synger kor for en der kalder sig Butterfly Boucher.

Anede ikke hvem hun var, men har så siden hen fundet ud af, at hun er Higgins nuværende producer og at hun tidligere har sunget kor hos Sarah MacLachlan, hvilket man også godt kan høre at hendes stemme passer perfekt til.

Anywhoo...så har jeg nu lyttet til de fleste af Bouchers sange og er blevet så positivt overrasket, at jeg har valgt at bestille alle tre albums hjem. Hun har virkelig en helt igennem fremragende stemme, og hendes sange er godt varieret lige fra de rolige folk inspirerede ting til det mere rockede og til noget der minder om 80'er poplyd på det nyeste album.

Og så er hun i øvrigt ret suveræn, når hun laver live versioner.

Altid fedt at opdage nye solister eller bands som går lige i musikhjertet. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#3792 Takfornu 13 år siden

Neil Young DVDen - Silver & Gold
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#3793 Castanea 13 år siden

JannikAnd (3790) skrev:
[url= Artemiev - Stalker theme[/url]

Godt, mit barn.
Gravatar

#3794 Richard Burton 13 år siden

Thomas E. Nielsen (3773) skrev:
Og du ved nok, 'when in Rome...', så helt uden for pædagogisk rækkevidde er jeg da ikke, hverken som vantro eller pinky, for jeg har da lige postet liberalt på FB, det må da tælle til at flasken kommer ned fra hylden i det mindste, når jeg nu kan gøre som romerne når det kræves:)

[url= in Rome[/url]

Jeg holder øje med dine "fremgange" :)
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#3795 Castanea 13 år siden

[url= Some Faraway Beach[/url]

Hil sidde du, sankt Eno, bag glemslens flod, fornemmende musikkens susen. Du er den skumhvide bølge, der trøstig sejler bort i vandets skrøbelige lykke.
Gravatar

#3796 JannikAnd 13 år siden

Caliban (3795) skrev:
[url= Some Faraway Beach[/url]

Hil sidde du, sankt Eno, bag glemslens flod, fornemmende musikkens susen. Du er den skumhvide bølge, der trøstig sejler bort i vandets skrøbelige lykke.
Godt, mit barn.
Gravatar

#3797 Ericmase 13 år siden

Lytter nu til COD: Zombies Sondtracket. Awesome soundtrack! :D
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#3798 Castanea 13 år siden

[url= Arriagada - Treasure Island[/url]
Gravatar

#3799 JannikAnd 13 år siden

Caliban (3798) skrev:
[url= Arriagada - Treasure Island[/url]
Ikke anerkendt på Filmz :)
Gravatar

#3800 Castanea 13 år siden

Nej, desværre. Hvilke af mesterens film har du set? Og har du læst Poetics of Cinema?

Skriv ny kommentar: