- Time Regained - Hypothesis of the Stolen Painting - Klimt - City of Pirates - Genealogies of a Crime - That day
Jeg vil vildt gerne se Mysteries of Lisbon, men har ikke lige fået taget mig sammen til at købe den, selvom den er ude på BD.
Caliban (3800) skrev:
Og har du læst Poetics of Cinema?
Nej! Jeg er altid lidt forsigtig med at læse filmteori af koryfæerne. Der er en form for ærefrygt på spil. Det er vel filmteori, right? Men har han ikke udgivet flere bøger?
Set filmen 2 gange, synes det var det smukkeste moment i filmen, og en af de smukkeste film scener jeg har set. Soundtracket til The Good, the bad and the Ugly er Legendarisk, Ennio Morricone er er en legende.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
David Bowies "Station to Station" som både er min yndlings af hans, og samtidigt også mit yndlingsalbum i det hele taget. Hvis man skal følge den konventionelle musikkritiks opfattelse, bør man sige, at Bowies bedste plade enten er "Hunky Dory" eller "Low", men selvom jeg elsker de to højt og umiddelbart også satte dem højere, så er "Station to Station" simpelthen det album, jeg stadig bliver ved med at komme tilbage til igen og igen.
[url= 15 [/url] [url= to Station[/url]
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
David Bowies "Station to Station" som både er min yndlings af hans, og samtidigt også mit yndlingsalbum i det hele taget. Hvis man skal følge den konventionelle musikkritiks opfattelse, bør man sige, at Bowies bedste plade enten er "Hunky Dory" eller "Low", men selvom jeg elsker de to højt og umiddelbart også satte dem højere, så er "Station to Station" simpelthen det album, jeg stadig bliver ved med at komme tilbage til igen og igen.
[url= 15 [/url] [url= to Station[/url]
Tror dæleme ikke, at jeg kan finde et yndlingsalbum af Bowie. Det må blive en uafgjort mellem Diamond Dogs, Ziggy Stardust, The Man Who Sold The World og Hunky Dory...
#3801 Castanea 13 år siden
Sadeq Hedayats hallucinatoriske dødsrige i en Ruiz-film. Dén vil jeg sgu gerne se!
#3802 JannikAnd 13 år siden
- Time Regained
- Hypothesis of the Stolen Painting
- Klimt
- City of Pirates
- Genealogies of a Crime
- That day
Jeg vil vildt gerne se Mysteries of Lisbon, men har ikke lige fået taget mig sammen til at købe den, selvom den er ude på BD.
Nej! Jeg er altid lidt forsigtig med at læse filmteori af koryfæerne. Der er en form for ærefrygt på spil. Det er vel filmteori, right? Men har han ikke udgivet flere bøger?
#3803 Collateral 13 år siden
#3804 Batsy 13 år siden
#3805 Collateral 13 år siden
#3806 BN 13 år siden
#3807 Sweetiebellefan 13 år siden
#3808 Benway 13 år siden
[url= 15 [/url]
[url= to Station[/url]
#3809 Skeloboy 13 år siden
Tror dæleme ikke, at jeg kan finde et yndlingsalbum af Bowie. Det må blive en uafgjort mellem Diamond Dogs, Ziggy Stardust, The Man Who Sold The World og Hunky Dory...
Min favoritsang er dog Heroes...
#3810 Benway 13 år siden