#3916 - Fedt. Jeg har en fornemmelse af at 16 Horsepower er utrolig oversete, men det kan jo bare være mig der er for uopmærksom. Kan du egentlig anbefale mere af den slags? Woven Hand kender jeg, men er ellers lidt på bar bund inden for den genre.
Now the thing to remember, boys... flies spread disease, so keep yours closed!
#3917 Joh, de er nok oversete, men så vidt jeg har kunnet forstå, appellerer musikken ikke til så mange igen, så det har vel noget med det at gøre også. Jeg ville dog fryde mig, hvis der blev spillet mere 16 Horsepower og Woven Hand i radioen :)
Jeg har desværre ikke mere af samme slags, som jeg kan anbefale, men jeg er heller ikke så velbevandret i genren, der af nogle kaldes gothic americana. Jeg vil anbefale en google-søgning og så ellers eventyre derudaf :)
#3911 Muldgraver 13 år siden
Lad os snuppe et par øl efter koncerten :)
#3912 Takfornu 13 år siden
#3913 Slettet Bruger [2385360035] 13 år siden
#3914 Babo84 13 år siden
#3915 Sweetiebellefan 13 år siden
#3916 Muldgraver 13 år siden
#3917 stoffer 13 år siden
#3918 Muldgraver 13 år siden
Joh, de er nok oversete, men så vidt jeg har kunnet forstå, appellerer musikken ikke til så mange igen, så det har vel noget med det at gøre også. Jeg ville dog fryde mig, hvis der blev spillet mere 16 Horsepower og Woven Hand i radioen :)
Jeg har desværre ikke mere af samme slags, som jeg kan anbefale, men jeg er heller ikke så velbevandret i genren, der af nogle kaldes gothic americana. Jeg vil anbefale en google-søgning og så ellers eventyre derudaf :)
#3919 Slettet Bruger [2385360035] 13 år siden
#3920 Castanea 13 år siden
En paradoksi af ubændig klarhed, der er svigende smuk.