Gravatar

#3911 Muldgraver 13 år siden

JannikAnd (3907) skrev:
Jeg skal selv afsted med en god ven, men det kunne være hyggeligt at nappe et par øl før eller efter. Evt. på McKluud rundt om hjørnet.

Lad os snuppe et par øl efter koncerten :)
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#3912 Takfornu 13 år siden

Diverse scores fra Bernard Herrmann
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#3913 Slettet Bruger [2385360035] 13 år siden

Jeg sidder og hører dette nummer fra Frank Oceans nye album:
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#3914 Babo84 13 år siden

Lytter til noget film-trailers musik fra Two Steps From Hell, og dét er de ret gode til.

Gravatar

#3915 Sweetiebellefan 13 år siden

Find A Pet Song

Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#3916 Muldgraver 13 år siden

[url= Horsepower - American Wheeze[/url]
Gravatar

#3917 stoffer 13 år siden

#3916 - Fedt. Jeg har en fornemmelse af at 16 Horsepower er utrolig oversete, men det kan jo bare være mig der er for uopmærksom. Kan du egentlig anbefale mere af den slags? Woven Hand kender jeg, men er ellers lidt på bar bund inden for den genre.
Now the thing to remember, boys... flies spread disease, so keep yours closed!
Gravatar

#3918 Muldgraver 13 år siden

Joh, de er nok oversete, men så vidt jeg har kunnet forstå, appellerer musikken ikke til så mange igen, så det har vel noget med det at gøre også. Jeg ville dog fryde mig, hvis der blev spillet mere 16 Horsepower og Woven Hand i radioen :)

Jeg har desværre ikke mere af samme slags, som jeg kan anbefale, men jeg er heller ikke så velbevandret i genren, der af nogle kaldes gothic americana. Jeg vil anbefale en google-søgning og så ellers eventyre derudaf :)
Gravatar

#3919 Slettet Bruger [2385360035] 13 år siden

Lytter til Best Coasts cover version af Fleetwood Macs "Storms": http://www.pitchfork.com/news/47189-watch-best-coa...
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#3920 Castanea 13 år siden

[url= - Stabat Mater[/url]

En paradoksi af ubændig klarhed, der er svigende smuk.

Skriv ny kommentar: