#3960 Tja, der er mange subgenrer i metallen, hvor nogle netop ønsker grov perversitet og den vulgære vold, frem for den mere eroderende sindsbevægelse. Man præfererer dog :)
Nu du godt kan lide Burzum og "Hvis Lyset tar oss", kunne du måske være interesseret i dokumentaren af samme navn. Den giver et fint indblik i den spæde norske sort-metal, som blandt andre Varg Vikernes var en dominerende del af.
Pudsigt nok har jeg her til formiddag fået et par cd'er med Turdus Merula ind ad brevsprækken.
#3961 misuma 13 år siden
#3962 Collateral 13 år siden
#3963 Muldgraver 13 år siden
Tja, der er mange subgenrer i metallen, hvor nogle netop ønsker grov perversitet og den vulgære vold, frem for den mere eroderende sindsbevægelse. Man præfererer dog :)
Nu du godt kan lide Burzum og "Hvis Lyset tar oss", kunne du måske være interesseret i dokumentaren af samme navn. Den giver et fint indblik i den spæde norske sort-metal, som blandt andre Varg Vikernes var en dominerende del af.
Pudsigt nok har jeg her til formiddag fået et par cd'er med Turdus Merula ind ad brevsprækken.
[url= Merula - Casus[/url]
#3964 nakalay 13 år siden
#3965 Tenebrae 13 år siden
#3966 Muldgraver 13 år siden
Rettelse: Filmen hedder "Until the Light Takes Us"
#3967 Pécuchet 13 år siden
Jeg har et par Wajda-film på mit pensum, der først skal ses, men den skal helt sikkert tjekkes ud, når jeg får tid.
#3968 Pécuchet 13 år siden
#3969 Pécuchet 13 år siden
Ak! jeg er forelsket i en tom kvinde, der smigrer mig med svig. Giver mig håb, men fjerner ej min angst, for hendes begær er falskt.
#3970 Sweetiebellefan 13 år siden
Love Is In Bloom