Joy Division. Pudsigt nok er det først lige gået op for mig, at det er en cover version af JD-nummeret "New Dawn Fades", man hører i "Heat", der hvor Al Pacino byder Robert De Niro på en kop kaffe. Jeg har ellers hørt musikken og set filmen rigeligt gange tidligere til at fange ligheden.
[url= Division - New Dawn Fades[/url]
[url= - New Dawn Fades [/url]
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Jeg sagde engang (til Foeller), at ingen Dylan-albums fortjente topkarakter, men Blonde on Blonde har efterhånden indtaget pladsen som en af mine absolutte favorit-plader. Det er egentlig et ret bizart album med et næsten surrealistisk islæt i sit filosofisk alarmerende udtryk. En bufferzone af lette følelser og tynget poesi.
Jeg sagde engang (til Foeller), at ingen Dylan-albums fortjente topkarakter
Godt du kom ud af den skøre vildfarelse. ;)
"Blood on the Tracks" er min favorit af hans. Den "Desire", "Bringing It All Back Home", "Highway 61", "Nashville Skyline" og "Blonde on Blonde" er i hyppig rotation herhjemme.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
#4041 Benway 12 år siden
[url= Division - New Dawn Fades[/url]
[url= - New Dawn Fades [/url]
#4042 Pécuchet 12 år siden
Perfektion.
#4043 BN 12 år siden
#4044 Pécuchet 12 år siden
#4045 Pécuchet 12 år siden
#4046 Sweetiebellefan 12 år siden
#4047 Richard Burton 12 år siden
Sgu enig!
#4048 Pécuchet 12 år siden
Jeg sagde engang (til Foeller), at ingen Dylan-albums fortjente topkarakter, men Blonde on Blonde har efterhånden indtaget pladsen som en af mine absolutte favorit-plader. Det er egentlig et ret bizart album med et næsten surrealistisk islæt i sit filosofisk alarmerende udtryk. En bufferzone af lette følelser og tynget poesi.
#4049 Benway 12 år siden
Godt du kom ud af den skøre vildfarelse. ;)
"Blood on the Tracks" er min favorit af hans. Den "Desire", "Bringing It All Back Home", "Highway 61", "Nashville Skyline" og "Blonde on Blonde" er i hyppig rotation herhjemme.
#4050 MMB 12 år siden
+1