"Blood on the Tracks" er min favorit af hans. Den "Desire", "Bringing It All Back Home", "Highway 61", "Nashville Skyline" og "Blonde on Blonde" er i hyppig rotation herhjemme.
Du er en vis mand.
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
En af de bedste sange nogensinde, hvilket Benway også kan skrive under på, tror jeg. Det er vist kun Foeller, der er ude i en skør vildfarelse denne gang.
Jeg fornemmer, at jeg nok bør holde min mening om Bob Dylan for mig selv. Nej, jeg kan godt se hvorfor der er nogle som kan lide ham og hans betydning musikalsk er enorm. Ikke blot i USA.
Hans musik har bare aldrig sagt mig det store. Ligesom jeg heller aldrig har været så vild med Simon & Garfunkel.
En af de bedste sange nogensinde, hvilket Benway også kan skrive under på, tror jeg.
Åh ja, den er mesterlig. :) Det var for øvrigt lidt af en overraskelse, da jeg hørte den første gang, og så Bruce Springsteen pludselig dukker op i slutningen af nummeret.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
#4051 nakalay 12 år siden
Du er en vis mand.
#4052 Benway 12 år siden
Et af yndlingsnumrene fra Blood on the Tracks: Tangled Up in Blue
#4053 Pécuchet 12 år siden
En af de bedste sange nogensinde, hvilket Benway også kan skrive under på, tror jeg. Det er vist kun Foeller, der er ude i en skør vildfarelse denne gang.
#4054 MMB 12 år siden
#4055 Pécuchet 12 år siden
#4056 Slettet Bruger [2385360035] 12 år siden
Hans musik har bare aldrig sagt mig det store. Ligesom jeg heller aldrig har været så vild med Simon & Garfunkel.
#4057 MMB 12 år siden
Nåå. :) Nej, Lou Reeds musik har bare aldrig sagt mig noget personligt. Ikke at jeg hader hans musik.
#4058 Hr. Nielsen 12 år siden
#4059 Tenebrae 12 år siden
#4060 Benway 12 år siden
Åh ja, den er mesterlig. :) Det var for øvrigt lidt af en overraskelse, da jeg hørte den første gang, og så Bruce Springsteen pludselig dukker op i slutningen af nummeret.