Gravatar

#4141 Benway 11 år siden

Thomas E. Nielsen (4140) skrev:
#4139 Hvis det er lavet med respekt, kan det også fungere. Men du har ret i at det kommer an på filmens type, men også valg af musik naturligvis. Den du her fremhæver, er det også en mere moderne type musik?

Hvilken berømmede stumfilm var det engang jeg så på DR for mange år siden, hvor jeg endte med at slukke, da musikken, som var ny, var mig så enerverende at jeg ikke kunne holde det ud? Bilder mig ind det var enten Metropolis eller Nosferatus? Kan det mon passe??? Nå, uanset så var musikken til Potemkin forbavsende velfungerende og filmen overraskede mig også positivt, ved at være ekstremt fængende.

Der er to lydspor på den dvd. Et traditionelt og et mere moderne, og af dem foretrækker jeg det moderne. Det er bestemt også rigtig, at det også kan gå helt galt. Jeg har faktisk set klip fra "Potemkin" med Pet Shop Boys' lydspor, og selv om jeg godt kan lide dem normalt, så virkede det her ganske rædselsfuldt og vildt distraherende.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#4142 Benway 11 år siden

Jeg kan foresten også huske, at Per talte med en vis afsky i stemmen om Giorgio Modorers lydspor til [url= Det tror jeg godt, jeg kan forestille mig årsagen til. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#4143 Snaden 11 år siden

[url= Sad Skinhead - Faust[/url]
Gravatar

#4144 Pécuchet 11 år siden

#4143:

Et af de absolut bedste krautrock albummer!

---

[url= - Tomorrow Never Knows[/url]
Der burde have været Roser.
Gravatar

#4145 BN 11 år siden

Det her musik, mens jeg arbejder på et større projekt:

http://vibedeck.com/beautifulnight/

BEMÆRK: Man skal ikke købe for at kunne høre musiknumrene i deres fulde længde.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#4146 Pécuchet 11 år siden

[url= - Car Chase Terror[/url]
Gravatar

#4147 Pécuchet 11 år siden

[url= Oistrakh spiller Jean Sibelius' violinkoncert[/url]

Christian Ferras og Hilary Hahn kommer ganske vist tæt på, men dette er og bliver den perfekte opførelse af Sibelius' mesterværk.
Gravatar

#4148 Sweetiebellefan 11 år siden

At the Gala

Pony Pokey

Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#4149 Snaden 11 år siden

[url= Bleeder Group - It's just a game[/url]
Gravatar

#4150 Pécuchet 11 år siden

[url= Middleton - Best in Me[/url]

Skriv ny kommentar: