Gravatar

#4161 Sweetiebellefan 11 år siden

Jacques Zegers - Avanti La Vie

Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#4162 JannikAnd 11 år siden

[url= Beatles - Within You Without You[/url]

Deres bedste nummer?
Gravatar

#4163 MMB 11 år siden

JannikAnd (4162) skrev:
[url= Beatles - Within You Without You[/url]

Deres bedste nummer?

Gravatar

#4164 JannikAnd 11 år siden

Nå. Du foretrækker måske Lennon og McCartneys popskæringer og balader?
Gravatar

#4165 Snaden 11 år siden

[url= Beatles - Tomorrow Never Knows[/url] er nu også et dejligt nummer.
Gravatar

#4166 Snaden 11 år siden

[url= - Frosty Nights[/url]
Gravatar

#4167 Skeloboy 11 år siden

Nu hører jeg også Beatles...hvilket jeg af og til gør for at finde ud af, om jeg kan lide dem...indtil videre er jeg ikke så vilde med dem...synes det er en kende kedeligt.
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#4168 MMB 11 år siden

JannikAnd (4164) skrev:
Nå. Du foretrækker måske Lennon og McCartneys popskæringer og balader?

Meeh, foretrækker vel perioden med Sgt. Pepper, The White Album og Abbey Road. :) Og selvom Within You Without You er en god sang, så synes jeg nu alligevel, den er et pænt stykke fra deres bedste. Synes ikke engang den hører til den bedste halvdel på Sgt. Pepper. Men det siger selvfølgelig også en del om pladen. :)

Deres bedste sang? Aner det ikke, men A Day of the Life er et populært og oplagt bud. Måske While My Guitar eller Something? In My Life?
Gravatar

#4169 JannikAnd 11 år siden

Argh, dumme Filmz! Havde skrevet et længere indlæg, der ikke blev indsendt. Anyways...

Deres spændevidde var imponerende, men jeg tror, mange har et snævert syn på dem og forbinder dem med de iørefaldende hits fra opsamlingen 1. Jeg er klart mest til deres senere værker, især Revolver og Sgt. Pepper, måske fordi George Harrison tiltaler mig mest, og hans indflydelse blev større med årene. Både Lennon og McCartney var lidt enerverende og ensidige, hvis du spørger mig. The Beatles havde deres bedste periode, efter Harrison opdagede og introducerede de andre for LSD og meditation, og deres musik blev inspireret af den indiske psykadelia. Love You To er fandme et smukt nummer.
Gravatar

#4170 Benway 11 år siden

#4169 Det er lidt sjovt, du skriver det, for jeg er nok også mere til George Harrison-numrene end Lennon/McCartney. Men indenfor popmusik/rock er jeg nok i det hele taget nok også mere til hurtige beskidte numre end store åbenlyst kunstneriske ditto. Hvis jeg vil høre den slags, vil jeg hellere ud i det klassiske.

Speaking of which: [url= - The New Stone Age[/url]
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."

Skriv ny kommentar: