Det må føles sådan og godt nummer:).....Jeg må være ved at blive voksen til gengæld, for jeg synes jeg er begyndt at kunne lide den form for musik (også) og har normalt aldrig hældt til disse bands, men mere hældt til røvballerock:-D
Det kommer nok lidt i stimer, og musik lyder på en eller anden måde anderledes i forskellige periode af ens liv. Jeg kunne faktisk ikke døje bl.a. Bob Dylan og Roxy Music, da jeg var yngre. Nok i høj grad fordi mine forældre og særlig min far hørte dem meget ofte, og de derfor i min ører var de 'gamles' musik, og noget jeg burde gøre oprør imod. Sjovt nok er jeg så mange år senere vendt tilbage til dem, og synes i dag begge dele er fantastiske. Måske fordi jeg ikke føler samme trang til at være oprørsk og kontrær længere, eller måske fordi musikken nu har et vist nostalgisk skær.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Det kommer nok lidt i stimer, og musik lyder på en eller anden måde anderledes i forskellige periode af ens liv.
Det er en fin pointe og jeg kan endda påstå, at min smag kan svinge fra dag til dag, alt efter mit humør. Selvfølgelig ikke så meget, så den ændrer sig radikalt, men stadig. Bob Dylan elsker jeg også, selv om det tog mig lidt år at vænne mig til hans 'stemme':)
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Det er en fin pointe og jeg kan endda påstå, at min smag kan svinge fra dag til dag, alt efter mit humør. Selvfølgelig ikke så meget, så den ændrer sig radikalt, men stadig. Bob Dylan elsker jeg også, selv om det tog mig lidt år at vænne mig til hans 'stemme':)
Der kræver også lidt tilvending, hvilket nogle stemmer jo gør. Jeg elsker Tom Waits' sangstemme (f.eks. på nummeret [url= men hver gang jeg sætter noget af ham på, får jeg som regel hurtigt opfordringer til at slukke for det lort. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Tom Waits' har jeg også lyttet lidt til igennem mange år snart. Men med få undtagelser, så vinder det vist heller ikke gehør herhjemme:) Hans stemme er også så grødet, grov og hæs, at det alene gør musikken speciel og med tanke på, at en del af hans musik i sig selv ofte lyder særlig, så er han en af dem, som jeg ikke bruger mange minutter på at overbevise om, at han er fantastisk, hvis de i forvejen melder pas på det.
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Hvor lang tid har nyheden egentlig været fremme? Jeg fandt først (lidt malplaceret) ud af det til Super Bowl hos nogle venner. Et umiddelbart fantastisk album!
Hvor lang tid har nyheden egentlig været fremme? Jeg fandt først (lidt malplaceret) ud af det til Super Bowl hos nogle venner. Et umiddelbart fantastisk album!
Jeg hørte om det i december. Jeg lyttede lidt til det på job i går og glæder mig til at modtage LP'en om et par uger, når den er trykt.
#4231 Benway 11 år siden
Det kommer nok lidt i stimer, og musik lyder på en eller anden måde anderledes i forskellige periode af ens liv. Jeg kunne faktisk ikke døje bl.a. Bob Dylan og Roxy Music, da jeg var yngre. Nok i høj grad fordi mine forældre og særlig min far hørte dem meget ofte, og de derfor i min ører var de 'gamles' musik, og noget jeg burde gøre oprør imod. Sjovt nok er jeg så mange år senere vendt tilbage til dem, og synes i dag begge dele er fantastiske. Måske fordi jeg ikke føler samme trang til at være oprørsk og kontrær længere, eller måske fordi musikken nu har et vist nostalgisk skær.
#4232 Snaden 11 år siden
#4233 Hr. Nielsen 11 år siden
#4234 Benway 11 år siden
Der kræver også lidt tilvending, hvilket nogle stemmer jo gør. Jeg elsker Tom Waits' sangstemme (f.eks. på nummeret [url= men hver gang jeg sætter noget af ham på, får jeg som regel hurtigt opfordringer til at slukke for det lort. :)
#4235 Hr. Nielsen 11 år siden
#4236 Pécuchet 11 år siden
#4237 JannikAnd 11 år siden
#4238 BN 11 år siden
#4239 Snaden 11 år siden
Go' weekend røvhuller!
#4240 Slettet Bruger [2385360035] 11 år siden