Endnu har jeg kun hørt nogle af de numre du linker til, men 80er-feelet synes jeg passer dem rigtigt godt og gør dem mere interessante end de har været før.
Jeg er også vild med deres 80'er inspirerede lyd, men synes ikke den nye retning gør dem mere interessante end tidligere. Derimod synes jeg blot, at det med til at understrege, hvor alsidige de kan være uden at de forskellige musikalske skift så samtidig betyder, at de må gå på kompromis med deres egen specielle vibe.
Mht. sangene på "Heartthrob" (hvis du har fået hørt alle 10), har du så evt. et nummer du kan lide bedre end de andre ? :)
dyg (4213) skrev:
En fan bliver jeg nok aldrig, men dette er i hvert fald det bedste jeg endnu har hørt fra deres side.
Selv om det da ægrer mig, at du ikke bryder dig om deres forrige albums (som jeg synes indeholder flere fremragende sange) så synes jeg samtidig det er fedt, at du stadigvæk giver dem en chance, og at du tager så positivt imod deres nye musik som du har gjort. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Nyt David Bowie-album, Nick Cave-album, nyt OMD-album, nyudgivelse af New Order-numre og nu også et nyt Depeche Mode-album undervejs. Der er virkelig afsindig meget lovende musik på vej lige nu. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Nyt David Bowie-album, Nick Cave-album, nyt OMD-album, nyudgivelse af New Order-numre og nu også et nyt Depeche Mode-album undervejs. Der er virkelig afsindig meget lovende musik på vej lige nu. :)
Det må føles sådan og godt nummer:).....Jeg må være ved at blive voksen til gengæld, for jeg synes jeg er begyndt at kunne lide den form for musik (også) og har normalt aldrig hældt til disse bands, men mere hældt til røvballerock:-D
I have my principles - And if you don't like them, I have others
#4221 Hr. Nielsen 11 år siden
#4222 Benway 11 år siden
Atomic Ranch
#4223 Pécuchet 11 år siden
#4224 NightHawk 11 år siden
Jeg er også vild med deres 80'er inspirerede lyd, men synes ikke den nye retning gør dem mere interessante end tidligere. Derimod synes jeg blot, at det med til at understrege, hvor alsidige de kan være uden at de forskellige musikalske skift så samtidig betyder, at de må gå på kompromis med deres egen specielle vibe.
Mht. sangene på "Heartthrob" (hvis du har fået hørt alle 10), har du så evt. et nummer du kan lide bedre end de andre ? :)
Selv om det da ægrer mig, at du ikke bryder dig om deres forrige albums (som jeg synes indeholder flere fremragende sange) så synes jeg samtidig det er fedt, at du stadigvæk giver dem en chance, og at du tager så positivt imod deres nye musik som du har gjort. :)
#4225 NightHawk 11 år siden
Det er lige umiddelbart bedømt en ganske glimrende sang. :)
#4226 Benway 11 år siden
#4227 Hr. Nielsen 11 år siden
#4228 JannikAnd 11 år siden
#4229 Benway 11 år siden
Jeg er nærmest [url= igen. ;)
#4230 Hr. Nielsen 11 år siden