Dit link har intet at gøre med den førnævnte anbefaling, men du mente måske noget langt kedeligere jazz?
Mit link skal da ikke have en dyt med din anbefaling at gøre?! Det her er ikke DIN (eller Muldgravers) tråd. Det er en tråd, hvor man fortæller andre, hvad man hører lige nu. Og jeg hørte altså Duke Ellington og Frank Sinatra! Og da jazz-genren allerede VAR på bane, skrev jeg bare, at her var noget bedre jazz.
(At du for din part kalder to af jazzens største navne nogensinde for "langt kedeligere jazz", må stå for din egen regning.)
#4561 Snaden 11 år siden
YES! Stærke sager!
#4562 Mikkel Abel 11 år siden
#4563 Muldgraver 11 år siden
Nogen som kan anbefale noget vredladen jazz? Det behøver ingenlunde at være hurtigt, og på sin vis gerne være for jazz, hvad doom er for metal.
#4564 Breaking NEWS 11 år siden
#4565 Pécuchet 11 år siden
#4566 Muldgraver 11 år siden
Mange tak!
#4567 BN 11 år siden
#4568 Pécuchet 11 år siden
Lækkert! Jeg glæder mig til oktober/november.
#4569 Big Daddy 11 år siden
#4570 BN 11 år siden
Mit link skal da ikke have en dyt med din anbefaling at gøre?! Det her er ikke DIN (eller Muldgravers) tråd. Det er en tråd, hvor man fortæller andre, hvad man hører lige nu. Og jeg hørte altså Duke Ellington og Frank Sinatra! Og da jazz-genren allerede VAR på bane, skrev jeg bare, at her var noget bedre jazz.
(At du for din part kalder to af jazzens største navne nogensinde for "langt kedeligere jazz", må stå for din egen regning.)