Gravatar

#4591 Sweetiebellefan 11 år siden

Helene Fischer - Mitten im Paradies

Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#4592 Fredag 11 år siden

Tom Waits - Mule Variations. Fik jeg lyst til at høre/genhøre efter at numret Hold On var med i en episode af Tv-serien The Walking Dead.
Gravatar

#4593 Mikkel Abel 11 år siden

Jay-Z - Fuckwithmeyouknowigotit
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#4594 Benway 11 år siden

Fridag (4592) skrev:
Tom Waits - Mule Variations. Fik jeg lyst til at høre/genhøre efter at numret Hold On var med i en episode af Tv-serien The Walking Dead.

Nu fik jeg også lyst til at høre onkel Tom. Tror jeg smider Heartattack and Vine på. :)
[url= Girl[/url]
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#4595 Fredag 11 år siden

#4594 :) Og lige Jersey Girl er romantik når romantik er smukkest. Et virkelig skønt nummer.
Gravatar

#4596 Benway 11 år siden

Fridag (4595) skrev:
#4594 :) Og lige Jersey Girl er romantik når romantik er smukkest. Et virkelig skønt nummer.
Elsker den sang. :) Waits skrev den faktisk til sin kommende hustru, så hele elementet med fortælleren, der vender ryggen til sit vilde, smudsige ungkarleliv har et selvbiografisk skær.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#4597 Fredag 11 år siden

#96 Se det anede jeg faktisk ikke. Det giver den lige et ekstra skær.
Gravatar

#4598 Sweetiebellefan 11 år siden

Art of the Dress

Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#4599 Slettet Bruger [2385360035] 11 år siden

Er lige faldet over chvrches og det er dælme godt :
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#4600 Sweetiebellefan 11 år siden

Cutie Mark Crusaders Go Crusading

Skriv ny kommentar: