Lytter til lidt Diana Krall - Live in Paris, men det virker faktisk lidt distraherende på mit projektskrivning, så jeg må heller se om jeg kan finde noget der falder mere i med baggrunden, men som samtidig er motiverende.
Som modgift lytter jeg til Ennio Morricones "Humanity, Pt. 2" fra soundtracket til "The Thing". I går da jeg var på tøjindkøb i Magasin, blev der minsandten spillet et stykke musik, hvori dette nummer dannede hovedbestanddelen. Det var mildest talt en bizar oplevelse at slentre dvaskt rundt i Magasin på en varm junidag, mens der blev spillet dyster, pessimistisk "The Thing"-elektronika...
#651 tiany 15 år siden
#652 Takfornu 15 år siden
#653 tiany 15 år siden
#654 dyg 15 år siden
#655 elwood 15 år siden
Høre pt. min ventilator.
Jeg tror jeg ved hvad du har brug for.
[url= go girl![/url]
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#656 filmz-Narniabæver 15 år siden
#657 tiany 15 år siden
#658 Highland Park 15 år siden
Som modgift lytter jeg til Ennio Morricones "Humanity, Pt. 2" fra soundtracket til "The Thing".
I går da jeg var på tøjindkøb i Magasin, blev der minsandten spillet et stykke musik, hvori dette nummer dannede hovedbestanddelen. Det var mildest talt en bizar oplevelse at slentre dvaskt rundt i Magasin på en varm junidag, mens der blev spillet dyster, pessimistisk "The Thing"-elektronika...
#659 dolphinfriendly 15 år siden
#660 chronaden 15 år siden