#688 "In The Electic Mist" af Marco Beltrami er et fremragende score! Det er virkeligt en dystert, skinger udgave af "3.10 to Yuma" - meget stemningsfuldt!
Jeg lytter til det nye, gratis album fra Kinski (Oliver Ravn, Per Vers & Turkman Souljah). Og ja, gruppen er opkaldt efter den maniske, tyske skuespiller.
Jeg har altid godt kunnet lide Per Vers - et solidt talent der tidligere har rappet om sort kaffe og dermed fået nemme point hos undertegnede - og dette projekt er sgu ret vellykket.
Jeg har lige smidt Tool - 10.000 days på anlægget, for første gang. Faktisk første gang jeg stifter bekendtskab med Tool. Nu skal jeg så forsøge, at danne mig et indtryk af deres musik. Som stor fan af "A Perfect Circle", er der stort potentiale. Indtil videre er det da også ekstremt fedt..
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#691 dolphinfriendly 15 år siden
Plaid - Rustproof Clockwork
#692 MOVIE1000 15 år siden
fik løst til høre den efter jeg så [url= Hour 2[/url]
#693 tranberg 15 år siden
"In The Electic Mist" af Marco Beltrami er et fremragende score! Det er virkeligt en dystert, skinger udgave af "3.10 to Yuma" - meget stemningsfuldt!
#694 elwood 15 år siden
Tager det stille og roligt, før det går løs fra på Lørdag af, hvor tempo'et kommer en del op vil jeg skyde på.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#695 Highland Park 15 år siden
Jeg har altid godt kunnet lide Per Vers - et solidt talent der tidligere har rappet om sort kaffe og dermed fået nemme point hos undertegnede - og dette projekt er sgu ret vellykket.
#696 Kruse 15 år siden
#697 Bony 15 år siden
Ja, faktisk har jeg hørt MJ hele dagen. Det holder 100%.
Nu skiftede den nummer til et af mine yndlings MJ-numre, nemlig "Beat It". Og ja, det er HIStory der er i afspilleren. :)
#698 elwood 15 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#699 Bony 15 år siden
#700 Bobby Singer 15 år siden