Gravatar

#711 dolphinfriendly 14 år siden

#699 Prøv dig med "Lateralus" og særligt "Ænima" bagefter - efter min mening langt bedre albums.

Gravatar

#712 dolphinfriendly 14 år siden

#706 Nephew formår ikke andet end at samle trådene fra Kliché, Depeche Mode og Rammstein. Det er et af de få band, jeg på ingen måde kan tage seriøst, og ser dem som ikke andet end et usselt kopiband, der er udråbt til at være Danmarks nye nationalband. Eneste band du kan tage seriøst...come on.

Gravatar

#713 filmz-jonasgr 14 år siden

Får ikke at tale om deres lyrik som er på et skræmmende lavt niveau og ikke giver nogen som helst mening.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#714 PredatorX 14 år siden

Jeg har fået det helt vildt over Blue Sky Black Death:

[url= be with you[/url]


thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#715 MOVIE1000 14 år siden

#712 jah det ved alle det er dem de ser op til deres idoler/ inspiration.
#713 det giver mere end mening. i de fleste sange sætter de spørgsmålstegn til hvorfor skal det være sådan som det er og det gør sangene interresante.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#716 PredatorX 14 år siden

Bony (699) skrev:
Jeg har lige smidt Tool - 10.000 days på anlægget, for første gang. Faktisk første gang jeg stifter bekendtskab med Tool. Nu skal jeg så forsøge, at danne mig et indtryk af deres musik. Som stor fan af "A Perfect Circle", er der stort potentiale. Indtil videre er det da også ekstremt fedt..


Fedt... Tool er fandeme et dejligt band:-D

Men som de andre nævner bør du helt sikkert få fat i Lateralus og Ænima. Begge FANTASTISKE albums. Og begge er måske lige 10% bedre end 10.000 Days.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#717 PredatorX 14 år siden

MOVIE1000 (715) skrev:
#712 jah det ved alle det er dem de ser op til deres idoler/ inspiration.
#713 det giver mere end mening. i de fleste sange sætter de spørgsmålstegn til hvorfor skal det være sådan som det er og det gør sangene interresante.


Deres tekster er bare en omgang prætentiøs Peter Sommer wannabe mundævl.

De har lavet én, måske to gode sange.

Ligesom Volbeat (det mest forfærdelige band i nyere tid) stjæler de skamløst med arme og ben og kalder det derefter deres eget. Nephew er dog en million gange bedre end Volbeat...

Fik jeg nævnt jeg ikke kan lide Volbeat?
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#718 Bony 14 år siden

PredatorX (717) skrev:
Fik jeg nævnt jeg ikke kan lide Volbeat?


Fik jeg nævnt at jeg overhørte det..? ;)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#719 Bony 14 år siden

Jeg skal nok lige se om jeg kan skaffe de nævnte albums hjem, for jeg vil bestemt gerne høre mere. "10.000 Days" startede rigtig godt, men halvvejs inde i albummet, synes jeg at det blev for gentagende og bare var det samme igen og igen. Jeg prøver lige at smide det på igen, for lige at give det en ekstra chance. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#720 filmz-Narniabæver 14 år siden

Cara Mia - Måns Zelmerløw

Chip: Rescue Rangers, away!

Skriv ny kommentar: