Gravatar

#721 PredatorX 14 år siden

Bony (718) skrev:
Fik jeg nævnt at jeg overhørte det..? ;)


*holder sig for ørene* lalalalalalalalalalala

Btw, hvis du kunne lide Tool bør du tjekke Boil ud fra Århus. De spiller pisse tjekket:-D

Bony (719) skrev:
Jeg skal nok lige se om jeg kan skaffe de nævnte albums hjem, for jeg vil bestemt gerne høre mere. "10.000 Days" startede rigtig godt, men halvvejs inde i albummet, synes jeg at det blev for gentagende og bare var det samme igen og igen. Jeg prøver lige at smide det på igen, for lige at give det en ekstra chance. :)


Sådan har jeg det nu også med Tool af og til. Men jeg syns ofte det kan være sådan med progressive bands. Dog gør det mig ikke så meget i Tools tilfælde, for når de er gode er de RIGTIGT gode. Og det er deres små kedelige tingeltangel ventetiden værd. Personligt synes jeg Lateralus er deres mest helstøbte album.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#722 Highland Park 14 år siden

Jeg kan hverken fordrage Volbeat eller Nephew. Hvad sidstnævnte angår, er jeg helt enig med jonasgr i, at det er lyrik på et skræmmende lavt niveau. Det er tåkrummende pinlige tekster.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#723 MOVIE1000 14 år siden

#717 der kunne jeg ikke være mere enig det med Volbeat. men det danske band jeg hader af alle lige nu er nok Alfabeat eller Sukkerchok :(.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#724 PredatorX 14 år siden

MOVIE1000 (723) skrev:
#717 der kunne jeg ikke være mere enig det med Volbeat. men det danske band jeg hader af alle lige nu er nok Alfabeat eller Sukkerchok :(.


Dem anser jeg slet ikke som bands. De er bare et irritationsmoment. Ligesom en myg. Og Infernal.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#725 Bobby Singer 14 år siden

Jeg hører da Michael Jackson.
Idjit
Gravatar

#726 Kiksmann 14 år siden

MOVIE1000 (723) skrev:
#717 der kunne jeg ikke være mere enig det med Volbeat. men det danske band jeg hader af alle lige nu er nok Alfabeat eller Sukkerchok :(.


Enig....de der Sukkerhalløj er noget værre gejl :p

Har Mike Oldfield Music of the Spheres i cd'en. Jeg troede faktisk han var stoppet O.o
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#727 davenport 14 år siden

Hæ hæ, fik lige at vide at en af de kursister jeg skal have næste gang, har tænkt at melde sig syg, fordi han skal til 3 Metallicakoncerter. Respekt! Han skider på sine dagpenge for METAL, Baby!!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#728 Kiksmann 14 år siden

davenport (727) skrev:
Hæ hæ, fik lige at vide at en af de kursister jeg skal have næste gang, har tænkt at melde sig syg, fordi han skal til 3 Metallicakoncerter. Respekt! Han skider på sine dagpenge for METAL, Baby!!


Respekt der :D
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#729 davenport 14 år siden

Min chef har pålagt mig at trække ham for de 3 dage, selvom jeg lavede spikefingre og sagde "´TALLICA BABY!"
Intet hjalp...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#730 Kiksmann 14 år siden

davenport (729) skrev:
Min chef har pålagt mig at trække ham for de 3 dage, selvom jeg lavede spikefingre og sagde "´TALLICA BABY!"
Intet hjalp...

Det er manglende viden som gør at han reagere på den måde. Du burde sige at han for egen indsigts skyld burde deltage og lære noget om musik ;)
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann

Skriv ny kommentar: