#801 - Jeg vidste godt, at du havde den. Overvejede også, at spørge på FB i stedet, men nu var jeg alligevel herinde. :)
Spørgsmålet er nemt nok. Er din en dobbelt-cd og hvor mange numre er der cirka derpå?
Grunden er selvfølgelig, at jeg meget gerne vil anskaffe mig denne CD, da den jo er min yndlingsfilm. Men når jeg googler den, kommer der flere udgaver frem. Nogle har kun 10 numre, hvor andre har 46 (mener jeg det var). Jeg har fundet lidt forskellige frem her, hvor især prisen er den største forskel. Men hvilken udgave har du?
Hører sange fra Lee Meads album "Nothing else matters", soundtrack til "Jesus Christ Superstar" og John Barrowmans album "Music Music Music" dejlig musical musik :D
#801 elwood 15 år siden
Sidder på arbejdet pt. så skal jeg tjekke noget ud er det nok lidt svært.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#802 Bony 15 år siden
Spørgsmålet er nemt nok. Er din en dobbelt-cd og hvor mange numre er der cirka derpå?
Grunden er selvfølgelig, at jeg meget gerne vil anskaffe mig denne CD, da den jo er min yndlingsfilm. Men når jeg googler den, kommer der flere udgaver frem. Nogle har kun 10 numre, hvor andre har 46 (mener jeg det var). Jeg har fundet lidt forskellige frem her, hvor især prisen er den største forskel. Men hvilken udgave har du?
Amazon.co.uk - ca. 50,-
CDON - 139,-
EDIT: Jeg fandt den også hos CDWOW til en halvtredser (efter rabat), hvor det i hvert fald er alle numrene der er på.
CDwow!
Hvad skal man dog vælge. Hehe.. :)
#803 Kiksmann 15 år siden
#804 elwood 15 år siden
Den jeg har er den Her
Voila nu med UK
Singin in the rain
Ikke nødvendigvis købt der.
Den har musikken fra filmen, og den originale musical.
Så min er den med 46 tracks alt i alt 8-)
Good morning
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#805 Antlion 15 år siden
Nej, desværre. Men jeg har følgende udgivelse på vinyl: http://www.discogs.com/Various-Stanley-Kubricks-A-... , hvilket er fint nok til mig. :)
50 kr!!!!! Ja okay, jeg skal nok spendere lidt penge alligevel! :)
#806 filmz-Narniabæver 15 år siden
#807 dolphinfriendly 15 år siden
#808 Lady Arwen 15 år siden
#809 cyberzed 15 år siden
#810 filmz-jonasgr 15 år siden
'Cause I'm evil"