#849 - Jeg må ærligt tilstå, at jeg absolut mest lytter til Songs: Ohia - Magnolia Electro Co. En fantastisk plade! Men det jeg har hørt fra Magnolia Electric Co.'s skiver, så har det ret meget den samme klang som Songs: Ohia.
Han har den mest fantastiske guitarist, der mest af alt minder om en hoppende kæmpe-puddel!
Desuden bliver jeg nødt til at nævne det sammensatte ord: Skridtdruer!
Opvarmningsbandet Bitter Tears var noget af en oplevelse. De optrådte alle i ALT for korte jeans, og deres guitarist havde en klase vindruer til at hænge ud af det ene bukseben, få centimeter fra sit skridt.
Musikken var faktisk ganske udemærket og kan vel bedst beskrives som en blanding mellem country, rock og folk. Her er der et lille eksempel på deres udfoldelser:
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#851 dyg 15 år siden
Han har den mest fantastiske guitarist, der mest af alt minder om en hoppende kæmpe-puddel!
Desuden bliver jeg nødt til at nævne det sammensatte ord: Skridtdruer!
Opvarmningsbandet Bitter Tears var noget af en oplevelse. De optrådte alle i ALT for korte jeans, og deres guitarist havde en klase vindruer til at hænge ud af det ene bukseben, få centimeter fra sit skridt.
Musikken var faktisk ganske udemærket og kan vel bedst beskrives som en blanding mellem country, rock og folk. Her er der et lille eksempel på deres udfoldelser:
#852 filmz-Narniabæver 15 år siden
#853 tiany 15 år siden
#854 b e c h 15 år siden
Det nye MUSE album - der er godt nok et par crazyfede numre på!
#855 filmz-gofferoffer 15 år siden
Men det er da ikke udkommet endnu ... er det?
#856 sluppermand 15 år siden
#857 Kruse 15 år siden
#858 b e c h 15 år siden
Nej det kommer på Mandag . . .
#859 filmz-Narniabæver 15 år siden
Jason Donovan - Hang on to your Love
#860 elwood 15 år siden
Nancy ?
8-)
Skrive, rydde op, slappe af, danse, vaske op...
Old Blue Eye's dur til det hele!
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"