#957 - Ville gerne have set dem på Train i Århus, men jeg var desværre forhindret :( Ville være fedt at skråle med på "Hvornår er det søndag igen" :)
#959 - Dumme Birger (aka. Dimmu Borgir) er derimod melodisk/symfonisk black metal - Men ok, "death-metal-like" dækker måske også over det :)
For mig var Dimmu Borgir en fin introduktion til det lidt hårdere metal. Deres musik er ret let-tilgængeligt og poppet, så selvom jeg ikke var stor metal-fan dengang blev jeg hurtigt glad for deres musik. Dog er jeg i de senere år blevet ret så trætte af dem (med undtagelse af et par gamle favorit-numre), men de var uden tvivl min gateway ind i en verden med black og død.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#951 wimmie 15 år siden
#952 filmz-Narniabæver 15 år siden
#953 Bobby Singer 15 år siden
Elsker simpelthen det nummer!
#954 MOVIE1000 15 år siden
#955 filmz-Narniabæver 15 år siden
Marc Pircher - Alarmstufe rot - ich bin verliebt
#956 dyg 15 år siden
#957 davenport 15 år siden
#958 filmz-Narniabæver 15 år siden
DJ Otzi - Burger Dance
#959 filmz-Groom90 15 år siden
#960 dyg 15 år siden
#959 - Dumme Birger (aka. Dimmu Borgir) er derimod melodisk/symfonisk black metal - Men ok, "death-metal-like" dækker måske også over det :)
For mig var Dimmu Borgir en fin introduktion til det lidt hårdere metal. Deres musik er ret let-tilgængeligt og poppet, så selvom jeg ikke var stor metal-fan dengang blev jeg hurtigt glad for deres musik. Dog er jeg i de senere år blevet ret så trætte af dem (med undtagelse af et par gamle favorit-numre), men de var uden tvivl min gateway ind i en verden med black og død.