Gravatar

#961 davenport 15 år siden

Døj er fee!!!
Har hørt lidt Machine Head og diverse i dag. Davidian fra Burn My Eyes holder altså stadig max klytter!!!
Har smidt musik på min nye telefon i dag, så i morgen tidlig kan jeg få blæst ørene af af forskelligt hardcore på vej i bussen. (Det slår en dårlig modtagelse af P1 under alle omstændigheder!)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#962 dyg 15 år siden

#961 - Yeah, Davidian er fucking übercool.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#963 davenport 15 år siden

LET FREEDOM RING WITH A SHOOTGUN BLAST!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#964 filmz-jonasgr 15 år siden

[url= - Anthem for the Year 2000[/url]

Deres sidste gode album. Jeg købte det i en Virgin shop i Paris og var lige ved at få den røvet at en fuld franskmand i undergrundsbanen (som i øvrigt også overfusede en helt masse andre). Med andre ord et album som har for mig er fyldt med nogle minder.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#965 Bony 15 år siden

#957 - De giver den max gas med nyeste opstilling. Deres nye forsanger er alt for vild og så er han kun 21 år gammel, hvilket i hvert fald ikke kan høres på stemmen! Det er slet ikke til at fatte.. En værdig efterfølger til Bredahl. Jeg har forresten gået på skole med det eneste oprindelige Hatesphere medlem, "Pepe" Lyse. Han spiller guitar i bandet og giver den gas som skolelærer med tusser op og ned af arme og ben. Jysk hegn styrer for vildt!
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#966 filmz-Narniabæver 15 år siden

Mark Medlock - Now Or Never

Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#967 Bobby Singer 15 år siden

Hører de sjældne "Rumbo Tapes" igennem... egentlig meget interessant.
Idjit
Gravatar

#968 MOVIE1000 15 år siden

det er nu ikke så meget sangen nærmere videoen :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#969 Lord Beef Jerky 15 år siden

Hører den nye Burnt By The Sun. Den skal lige vendes et par gange, men den har allerede fremprovokeret et par smil pga. Dave Wittes geniale trommer. Jeg elsker den mand.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#970 filmz-Narniabæver 15 år siden

Heino

Chip: Rescue Rangers, away!

Skriv ny kommentar: