# 100 ... Så lidt, men jeg regende også med at du selv kunne finde dem ;) ... og ikke kun lytte, men også se hende igen, sidst jeg så hende var i et show med Tony Bennett :)
Har lige fundet den i en bedre udgave på Yahoo Music sammen med et interview, uhhh what a gal she is :) .. Kan desværre ikke finde et direkte link - sorry !
# 104 Ja, den gamle knak ka' endnu. Faktisk optrådte hun sammen ham sidste år, få dage inden hun fødte sine tvillinger, så det må man kalde dedikation :)
Sidder og nyder en opsamlingsskive med Mission. Alle, der synes bare den mindste smule om Sisters of Mercy og lignende, SKAL bare lægge øre til nummeret "Deliverance" fra albumet Carved in Sand. Hold da kæft et fedt nummer!
Ja, undskyld, men jeg synes altså, det er lækker musik :o)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
I dag er det Iggy Pop-dag. Ikke af nogen speciel grund. Jeg har bare lyst til at høre den 60-årige rocker knalde helt ud for fuld volume. "I am the passenger"... yeah, baby!
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
#101 filmz-Narniabæver 18 år siden
#102 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
Kan ses her, men ikke i den bedste kvalitet:
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#103 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
#104 elwood 18 år siden
Ahh fandt vidst noget interview med Tony Bennett og Diana Krall indspiller the Best is yet to come.
Damm Tony B. har stadig energi i sig må man sige, det swinger.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#105 filmz-Le Samouraï 18 år siden
#106 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
#107 filmz-yoshimura 18 år siden
At lytte!
Ja, undskyld, men jeg synes altså, det er lækker musik :o)
#108 Bates 18 år siden
Smukt!
#109 filmz-Le Samouraï 18 år siden
#110 davenport 18 år siden
indtil jeg så Shrek igen..