De har lige spillet den der sang om gymnastik på P3. Tror de hedder Hej, Matematik. Hvad fanden er det da for noget bavl??? Jeg bliver ligefrem aggresiv af det..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Evermind har lånt mig et par af de gamle Alice Cooper cd'er, jeg manglede i samlingen. Så netop nu (efter en skraber på sofaen) indleder jeg min weekend ved at høre Killer.
Tak til Rubi!
If there was a god then why is my arse the perfect height for kicking?
Se, dét er progmetal, når det virkelig rykker! Og så kan man jo ikke starte for tidligt på opvarmningen til Prog Power på The Rock den 9. og 10. november :o)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Klip fra en legendarisk koncert, som ingen Springsteen fans for to år siden var bevaret for eftertiden, indtil koncerten blev udgivet sidste år i hel fantastisk lydkvalitet.
Hammersmith Odeon 1975, første Boss koncert i England, sacred ground for enhver Springsteen fan, hvor han fik sit store gennembrud i Europa. Det her er ikke Springsteen, kendt af masserne, det er the real deal, 26 år gammel og allerede på forsiden af Newsweek og Time i den samme uge, hvilket ingen før eller efter har oplevet.
[url= medley[/url] (Good Golly Miss Molly tører gulv med tidligere versioner)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#111 filmz-Narniabæver 18 år siden
#112 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#113 elwood 18 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#114 davenport 18 år siden
Hvad fanden er det da for noget bavl??? Jeg bliver ligefrem aggresiv af det..
#115 filmz-Bruce 18 år siden
#116 Captain Vallo 18 år siden
Så netop nu (efter en skraber på sofaen) indleder jeg min weekend ved at høre Killer.
Tak til Rubi!
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#117 filmz-yoshimura 18 år siden
Se, dét er progmetal, når det virkelig rykker! Og så kan man jo ikke starte for tidligt på opvarmningen til Prog Power på The Rock den 9. og 10. november :o)
#118 filmz-Bruce 18 år siden
[url=
Luv ya Brucie!!!
#119 filmz-Narniabæver 18 år siden
#120 filmz-Bruce 18 år siden
Hammersmith Odeon 1975, første Boss koncert i England, sacred ground for enhver Springsteen fan, hvor han fik sit store gennembrud i Europa. Det her er ikke Springsteen, kendt af masserne, det er the real deal, 26 år gammel og allerede på forsiden af Newsweek og Time i den samme uge, hvilket ingen før eller efter har oplevet.
[url= medley[/url] (Good Golly Miss Molly tører gulv med tidligere versioner)