#93 Det var også mit udgangspunkt for at købe den ... uhørt. Men jeg synes nu, den er lidt gumpetung og, tjah, kedelig. Den får chancen i spilleren et par gange mere.
Så er jeg til gengæld langt mere begejstret for den nyeste Machine Head "The Blackening", som jeg synes er en kærkommen tilbagevenden til lyden og stilen på "Burn My Eyes" og "The More Things Change" ... endelig!
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#94+95: Og så kommer de jo på Roskilde i år ;) Btw. ingen tvivl om, at Cornell er en af vor tids største sangstemmer indenfor rockmusikken! Han, Eddie Vedder, Jeff Buckley og Vinnie Canvanaugh er mine store forbilleder (er selv sanger i et band)...
Min dvd-samling: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Nikolai%20Schulz
#91 filmz-Narniabæver 17 år siden
Bliver også fristet til Roskilde.
#92 filmz-Angel Eyes 17 år siden
#93 filmz-Kadann 17 år siden
Det er jo stadig Cornell, hvilket i sig selv er et ret godt argument. :)
#94 filmz-yoshimura 17 år siden
Så er jeg til gengæld langt mere begejstret for den nyeste Machine Head "The Blackening", som jeg synes er en kærkommen tilbagevenden til lyden og stilen på "Burn My Eyes" og "The More Things Change" ... endelig!
#95 filmz-Kadann 17 år siden
Nice, det kunne være jeg skulle give Machine Head en lytter. De kan i øvrigt anbefales live. :)
#96 filmz-Angel Eyes 17 år siden
Btw. ingen tvivl om, at Cornell er en af vor tids største sangstemmer indenfor rockmusikken! Han, Eddie Vedder, Jeff Buckley og Vinnie Canvanaugh er mine store forbilleder (er selv sanger i et band)...
#97 Bates 17 år siden
#98 b e c h 17 år siden
Ikke så catchy som grotesque, men det lyder til at den har potentiale...
#99 filmz-Narniabæver 17 år siden
#100 elwood 17 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"