Den gamle pirats soloalbum fra 1988 holder stadig idag. Dejlig musik som varmer en ung rock n' roll sjæl. Dog en del mere stille end man er vant til at høre derfra. Manden kan ikke synge - men kæft hvor spiller han lækker rytmisk ge'dar!
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Jeg bliver mere og mere fristet til en roskilde tur.. Nu kom The Flaming Lips også lige på plakaten. Finder de Nada Surf og Yeah Yeah Yeahs frem også, så er jeg 100% solgt.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Hmm, har hørt den nye Chris Cornell igennem et par gange og er i første omgang noget skuffet. En temmelig blodfattig omgang med enkelte undtagelser. Men han synger jo fantastisk, uanset hvad hulen han så giver sig i lag med.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#81 Skobbolop 17 år siden
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
#82 filmz-Narniabæver 17 år siden
#83 Bates 17 år siden
Han er coooool :)
#84 Bony 17 år siden
Den gamle pirats soloalbum fra 1988 holder stadig idag. Dejlig musik som varmer en ung rock n' roll sjæl. Dog en del mere stille end man er vant til at høre derfra. Manden kan ikke synge - men kæft hvor spiller han lækker rytmisk ge'dar!
#85 filmz-mrhands 17 år siden
:D
#86 mr gaijin 17 år siden
#87 Bates 17 år siden
Så må jeg sku få fat i de fribilletter :)
#88 dyg 17 år siden
#89 filmz-Crystalstar1200 17 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#90 filmz-yoshimura 17 år siden