the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#153.. en slags indie/twee pop ville jeg sige..... personligt får jeg associationer til Arcade fire... Helsinki bruger også flere forskellige sangere, rytme- og melodiskift midt i sangene og mange forskellige slags instrumenter. Helsinkis musik er bare meget mere happy folk agtig og crazy, og ikke så bitter/dystert som Arcade kan være tiltider.... nok heller ikke så dybt...
Jeg kan i hvert fald kun anbefale at man investerer i lige DET album hvis man er interesseret i den slags musik...
hvis du vil ha en lille smag på det så smut ind på deres myspace hjemmeside og hør Do the Whirlwind.. en lille forsmag... men hele albummet skal self. høres...
________________________ "I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
Har en playlist med diverse filmscores kørende, har lige hørt Hans Zimmer musik fra Mission Impossible 2, hvilket er det eneste gode i den film, men det er så til gengæld også rigtig godt!
#151 Skobbolop 17 år siden
GENIALT album
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
#152 frygtl0s 17 år siden
#153 filmz-yoshimura 17 år siden
#154 filmz-Narniabæver 17 år siden
#155 filmz-Angel Eyes 17 år siden
#156 McPeter 17 år siden
#157 evermind 17 år siden
- i øvrigt fra Friday the 13th Part VI: Jason Lives
#158 Skobbolop 17 år siden
Helsinkis musik er bare meget mere happy folk agtig og crazy, og ikke så bitter/dystert som Arcade kan være tiltider.... nok heller ikke så dybt...
Jeg kan i hvert fald kun anbefale at man investerer i lige DET album hvis man er interesseret i den slags musik...
hvis du vil ha en lille smag på det så smut ind på deres myspace hjemmeside og hør Do the Whirlwind.. en lille forsmag... men hele albummet skal self. høres...
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
#159 SpielbergFreak 17 år siden
NU er turen så kommet til E.T
#160 b e c h 17 år siden
Det er sgu gået hen og blevet en besættelse det Muse der...