Har lige købt den nye Rush (Snakes and Arrows), som jeg sidder og lytter til på den bærbare. Lovende, må jeg sige.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Undskyld. I den gamle tråd (link i post # 1) gik det ud på hvad der både kørte i dvd'en, på anlægget, iPod'en osv. Jeg troede bare, at det fortsatte...
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
#34 Nej, det gjorde det nu ikke (I know, jeg startede selv tråden), men det blev det af en eller anden grund til. Men lad os bare holde os til musikken.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#31 filmz-yoshimura 17 år siden
#32 tiny 17 år siden
David E Kelley kan altså bare noget med advokatmiljøet (bla også Ally & Forsvarerne) & ekscentriske karakterer.
#33 filmz-Angel Eyes 17 år siden
#34 tiny 17 år siden
Undskyld. I den gamle tråd (link i post # 1) gik det ud på hvad der både kørte i dvd'en, på anlægget, iPod'en osv. Jeg troede bare, at det fortsatte...
#35 filmz-yoshimura 17 år siden
#36 filmz-Narniabæver 17 år siden
#37 chronaden 17 år siden
#38 filmz-Narniabæver 17 år siden
ABBA - Ring Ring
ABBA - Waterloo
#39 cyberzed 17 år siden
#40 Herrguth 17 år siden