Gravatar

#171 filmz-yoshimura 17 år siden

Har siden i fredags hørt den nye Symphony X "Paradise Lost" i hvert et ledigt øjeblik. Den skive er SÅ fed.

Nu er det da helt sikkert, at jeg skal have fat i en billet til Dream Theater, når de spiller i Oslo eller Stockholm til september, for der spiller Symphony X jo som warm-up!!!
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#172 evermind 17 år siden

Hehe. :)

Og lige nu:
Hannibal Hildorf - Som Social- og Sundhedshjælper :P
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#173 filmz-mrhands 17 år siden

Det er noget i vejen med dig. Jeg synes du skal søge professionel hjælp!
Gravatar

#174 elwood 17 år siden

Er ved at være færdig af grin over The Ratpack

Frank Sinatra, forsøger at fremføre en "historie" med Dean Martin, Men Dean vil bare være til besvær hehe.

Dean til en fra publikummet "You drink like I'm Suppose to"
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#175 evermind 17 år siden

Jeg skulle lige til at svare "og alt det kan du se ud fra to indlæg", men så læste jeg lige igen, hvad der egentlig stod i dem. Jeg frygter, jeg er hinsides hjælp.

Åh - og nu kan jeg høre tørretumbleren igen!
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#176 filmz-mrhands 17 år siden

[url= Hildorf[/url] har malerhjerne.
Gravatar

#177 filmz-Narniabæver 17 år siden

Eddie Murphy & Antonio Banderas version af Thank You:

Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#178 evermind 17 år siden

Så skulle du se interviews'ne med ham i Lorry, hehe.

STJERNER, DER BLINKER!! :S
Gravatar

#179 Bates 17 år siden

Lou Reed & The Velvet Underground - Pale Blue Eyes
Gravatar

#180 b e c h 17 år siden

Den nye fra Editors - An End Has A Start, der er godt nok nogle rigitg gode numre på - jeg er dog lidt i tvivl om, om den er ligeså langtidsholdbar som The Back Room..

Skriv ny kommentar: