Gravatar

#191 McPeter 17 år siden

Har fundet en torrent med en samling af alt Gramsespektrum der har kørt på P3 så sidder og nyder nostalgiens glæde ved lortehumor... :-D
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#192 dolphinfriendly 17 år siden

"Given to the Rising" - nyeste album fra Neurosis, det tager tråden op fra det geniale" "Times of Grace" album fra midt 90'erne - satme nice.

Gravatar

#193 dyg 17 år siden

Inspireret af gårsdagens fede koncert, sidder jeg nu og lytter til Master of Puppets skiven. Det er nu dejlig musik.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#194 filmz-Crystalstar1200 17 år siden

# 193 Enig ;)

Sidder og lytter til soundtracks og har fordybet mig i mine filmbøger :)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#195 filmz-yoshimura 17 år siden

#193 Nå ja, hvordan var det? De fleste anmeldere var mindre end begejstrede. Og så var der strømafbrydelse?
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#196 dyg 17 år siden

Det var super fedt. De fik trykket den rigtig godt af, og set-listen bestod udelukkende af klassikere. Der var intet skrammel fra St. Anger skiven, ej heller noget af det nye de arbejder på. Det fandt jeg enormt godt, for det er helt klart det gamle som jeg holder mest af. Dejlige sange som Welcome Home (Sanitarium), Fade To Black, Disposable Heroes, Master of Puppets, One (incl. masser af fyrværkeri), osv.

Der var dømt fællessang på langt de fleste numre. Min stemme er helt væk i dag og min nakke gør pænt ondt.

Dog lader det til, at lyden ikke var lige god over hele pladsen, og ligeledes påståes der, at man ikke kunne se noget nede bagved. Jeg var dog flere gange ret langt nede bagi, hvor jeg egentligt så meget bedre end der, hvor jeg stod resten af tiden.

Jeg manglede lidt en ordentlig solo med Lars som hovedperson, men de soloer vi fik fra Kirk og Robert var ganske gode.

Strømafbrydelsen varede i højst 15 minutter (nok nærmere 10-12 minutter, og slet ikke de 25 minutter som visse medier påstår). Men det er jo hvad der kan ske ved sådan et arrangement. Folk der bliver sure over det, har jeg absolut ingen respekt for.

[url= har en del små videoer derfra, dog i mobil-kamera kvalitet.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#197 filmz-Narniabæver 17 år siden

"Jojo Action" med Mr. President og 'Verrychte Jungs' med Blumchen.
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#198 elwood 17 år siden

Tastatur...
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#199 filmz-Crystalstar1200 17 år siden

# 198 ... scanner ... og printer 8-)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar