Verka's to sange Danzing Lasha Tumbai og Hop hop hop, Ruslana's Wild Energy (Hun er lige blevet ligeså gammel som mig) og Tina Karol's Show Me Your Love.
Damm jeg er i Ratpack mode for tiden, der findes ikke noget bedre til at få en op om morgen, nåja der er også Diana Krall, men så heller ikke flere hehe.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#69 Hvis det gælder hele 93 og hele 98, er det faktisk 6 år ... prøv selv at tælle på fingrene ;o)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Jeg har hørt Look Sharp! med Roxette hele morgenen, eller det vil sige det har min nabo - højt nok til at jeg kunne få fuld glæde af det. Efter en halv times nostalgisk lytten, nossede jeg mig dog sammen til at stå op og sætte exciter på...
Lige nu, lytter jeg til lyden af G5'erens rendering!
#71 filmz-Narniabæver 17 år siden
#72 elwood 17 år siden
Damm det Swinger!
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#73 elwood 17 år siden
Damm jeg er i Ratpack mode for tiden, der findes ikke noget bedre til at få en op om morgen, nåja der er også Diana Krall, men så heller ikke flere hehe.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#74 Bates 17 år siden
Smukt! Det er lige til at få myrepatter af!
#75 filmz-Narniabæver 17 år siden
RMB - Deep Down Below
Svenson & Gielen - Beachbreeze
Chicane - Offshore
#76 filmz-yoshimura 17 år siden
#77 filmz-Narniabæver 17 år siden
#78 Bony 17 år siden
Og man gider bare ikke rejse sig for at fange den når man stadig ligger i sengen og halvsover..! Men nu har den sgu fået tæsk!
#79 chronaden 17 år siden
#80 b e c h 17 år siden
Lige nu, lytter jeg til lyden af G5'erens rendering!