Firefly Delicatessen (er meget forundret over min familie selv gættede jeg ønskede mig den) Fuglekrigen i Kanøfleskoven (jaa!) The Believer City of God Chihiro og Heksene
Desuden nogle penge, en Spider-Man madkasse (total cool), parfume, gavekort, mp3-afspiller, kagerulle og en masse andet.
- og så ved jeg virkelig ikke hvad der gik galt i min mors hoved da hun købte Crazy Frog-svedbånd til mig?!
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#21 - LOL! Altså fra den smule jeg kender til dig herindefra, så tror jeg sgu også godt jeg kunne have fundet på at give dig et Crazy Frog-svedbånd! :-D
Jeg var lige hjemme og vende forbi lejligheden. Fire døre i min opgang var sparket ind og de havde haft besøg af nogen tåber som havde tømt deres lejligheder. Heldigvis kunne de ikke få sparket min dør ind, men den er pænt smadret. Jeg tør ikke engang tænke på hvad de kunne have stjålet i min lejlighed (Min kære dvd samling!!!!)
Ingen dvd'er i år... så kan jeg bare lære at ønske mig nogle til næste år.
Tilgengæld vil jeg købe mig en af sæsonerne af Red Dwarf til mig selv som forsinket julegave... det er da det mindste man kan gøre for sig selv, nu når man kun har to dages juleferie...
"I'm gonna say the same thing any man with two penises says when his tailor asks him if he dresses to the right or left."
#22 - problemet er at jeg kender flere der sikkert kunne finde det underholdende at give mig sådan noget skidt. Bør tage min opførsel op til revision, ikke just en gave jeg gerne vil signalere jeg ønsker mig... Hvad er det de unge siger, Crazy Frog burde dø ved kølle?
#25 - jeg ved ikke lige mærket, det var en billig en min far havde liggende. Endnu en dejlig gave, får de ting de alligevel skulle smide ud :) Min søster fik dog en Amitech, den er ret god. Sjovt nok er hun misundelig på mine fantastiske svedbånd, så overvejer en diskret byttehandel :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Jeg fik kun bløde pakker (røv hehe) Men min kærest fik den nye med Anders Mattessen (den sort hvid ting) Og Jul på vesterbro, samt en musical film som vi begge hader grænseløst meget hehe Så det jo bare Julcool
#21 lagoni 20 år siden
Delicatessen (er meget forundret over min familie selv gættede jeg ønskede mig den)
Fuglekrigen i Kanøfleskoven (jaa!)
The Believer
City of God
Chihiro og Heksene
Desuden nogle penge, en Spider-Man madkasse (total cool), parfume, gavekort, mp3-afspiller, kagerulle og en masse andet.
- og så ved jeg virkelig ikke hvad der gik galt i min mors hoved da hun købte Crazy Frog-svedbånd til mig?!
#22 McPeter 20 år siden
#23 filmz-michaell 20 år siden
Garden State
Austin Powers 1-2
#24 thebigzzz 20 år siden
Alle er 100% assholes
Anden - Tal for dig selv
og så fik jeg 3 høje smalle reoler til dvd film :)
#25 Skobbolop 20 år siden
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
#26 Bates 20 år siden
Merry fucking christmas!
#27 filmz-incubus 20 år siden
Tilgengæld vil jeg købe mig en af sæsonerne af Red Dwarf til mig selv som forsinket julegave... det er da det mindste man kan gøre for sig selv, nu når man kun har to dages juleferie...
#28 lagoni 20 år siden
#25 - jeg ved ikke lige mærket, det var en billig en min far havde liggende. Endnu en dejlig gave, får de ting de alligevel skulle smide ud :) Min søster fik dog en Amitech, den er ret god. Sjovt nok er hun misundelig på mine fantastiske svedbånd, så overvejer en diskret byttehandel :)
#29 jacob_uno 20 år siden
American Splendor
Fuglekrigen i Kanøfleskoven
#30 lasse78 20 år siden
Men min kærest fik den nye med Anders Mattessen (den sort hvid ting) Og Jul på vesterbro, samt en musical film som vi begge hader grænseløst meget hehe
Så det jo bare Julcool