#213 Volbeat (begge skiver) kørte også for fuld tryk hos mig på hele turen fra Kalundborg til Nørreport i morges.
Meeen nu skal der snart lyttes til noget Black Sabbath featuring Ronnie James Dio, nu hvor jeg har købt billet til Heaven & Hell i KB Hallen den 6. juni :o)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Efter at have fået nostalgitrip over VH1's Rock Jukebox i går aftes (med Pearl Jam, Alice In Chains, Nirvana, RHCP m.fl.) har den stået på Alice In Chains hele dagen indtil nu.
Dirt og Facelift er fantastiske skiver!
Jeg må hjem og hive Soundgarden, Stone Temple Pilots, Temple of the Dog og alle de andre ned fra hylden i eftermiddag.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#211 cyberzed 17 år siden
#212 filmz-Narniabæver 17 år siden
#213 Bony 17 år siden
Det var nu mest gas. ;)
Nu er Volbeat's nye sgu røget på igen! Det var ikke længe det kunne blive på hylden. :D
#214 filmz-Crystalstar1200 17 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#215 filmz-yoshimura 17 år siden
Meeen nu skal der snart lyttes til noget Black Sabbath featuring Ronnie James Dio, nu hvor jeg har købt billet til Heaven & Hell i KB Hallen den 6. juni :o)
#216 elwood 17 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#217 tiny 17 år siden
Så de første 2 afsnit igår. Det starter forrygende!
#218 b e c h 17 år siden
Ramones - Hey Ho Let's go: Anthology
#219 filmz-yoshimura 17 år siden
Dirt og Facelift er fantastiske skiver!
Jeg må hjem og hive Soundgarden, Stone Temple Pilots, Temple of the Dog og alle de andre ned fra hylden i eftermiddag.
#220 dolphinfriendly 17 år siden
DVD: "Twin Peaks, 2. Season"
Blu-Ray: "Payback - Straight Up, Director's Cut"
Wii: "Legend of Zelda"