Man har lige fået fri fra skole og dermed weekend. Nu venter så bare en togtur til Århus. Utrolig trist at sidde i et tog når nu solen skinner så fantastisk meget. Men iaften står den på øl med gutterne hjemme fra Jylland.
Lørdag er der så Carlsberg Cup. Fodbold turnering + mange flere øl.
Søndag = tømmermænd og sindsyg mange lektier som man selvfølgelig IKKE havde tid til at lave i weekenden. :)
Sol, fodbold og godt selskab. Lige hvad jeg trænger til. :D
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
lige kommet hjem fra min fars nye hus, han er ved at bygge, og idag og de næste weekender står den så på fliselægning wee jubii, can you see the excitement in me 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Damn en lørdag - jeg gik kold på sofaen med X-Files og er stadig vildt groggy...der er i realiteten et par ret vigtige projekter på bordet, men tror det ender med at jeg ringer til byens bedste pizzaria og bestiller en nr. 7...mhhh nr. 7.
Jeg er begyndt på God Of War, da jeg lige har fået en mail om at 2'eren er afsendt fra Play. Ellers har jeg brugt dagen på at se Life On Mars S1 færdig. Til min skuffelse må jeg sige at Afsnit 1 åbenbart var det bedste afsnit i sæsonen, men stadig en helt udemærket serie.
Nu står den på semi-hjemmelavet pizza.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#111 Bony 18 år siden
Lørdag er der så Carlsberg Cup. Fodbold turnering + mange flere øl.
Søndag = tømmermænd og sindsyg mange lektier som man selvfølgelig IKKE havde tid til at lave i weekenden. :)
Sol, fodbold og godt selskab. Lige hvad jeg trænger til. :D
#112 b e c h 18 år siden
Hvem filmer du dyr i HDcam for? Hvis man må være så nysgerrig...
#113 Corgan 18 år siden
#112:
Det er ikke mig der filmer. Jeg er kun med som visual effect supervisor.
#114 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#115 chandler75 18 år siden
#116 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
#117 elwood 18 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#118 dolphinfriendly 18 år siden
#119 DarkLight 18 år siden
Ellers har jeg brugt dagen på at se Life On Mars S1 færdig. Til min skuffelse må jeg sige at Afsnit 1 åbenbart var det bedste afsnit i sæsonen, men stadig en helt udemærket serie.
Nu står den på semi-hjemmelavet pizza.
#120 filmz-Crystalstar1200 18 år siden