Gravatar

#71 davenport 18 år siden

Jeg er blevet kaldt på arbejde i morgen til en opfølgningssamtale vedr. sygdom. Jeg har bedt vores tillidskvinde om at deltage, bare så jeg lige har en med.
Er allerede nervøs for alle spørgsmål, og hver eneste kollega, der vil spørge til mig, og alt det man skal forklare 100 gange.

I dag skal gå med almindelige ting. (Vaske op (lille opvask), vaske noget tøj, muligvis ud i solen, læse Tommyknockers og se bold i aften.)

Øv, hvorfor er der først løn mandag? Jeg er flad og kommer til at mangle smøger fra i dag... grrrr!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#72 wiseguy 18 år siden

Gulerødder er sku’ da noget af det mest opreklamerede, der findes i hele verden!!! De smager ikke af en skid mere, det gjorde de trods alt da jeg var barn!!! Man tygger og tygger på denne smagsløse grøntsag og håber på at man ikke bliver kvalt i et af de små stykker som ryger ned igennem spiserøret. Man får sku’ altid et stykke gulerod galt i halsen!!!
Fnys!! Kollegaerne spiser franskbrød, mens jeg har været nødt til at besøge frugthjørnet.
Var på vægten i går, det er jeg ca. en gang om måneden og normalt så svinger min vægt med ½ til et helt kilo, men nu har jeg sku’ taget næsten 3½ kilo på??? Og det fatter jeg ikke en dyt af? Kunne forstå det, hvis det lige havde været jul, men sku’ da ikke her midt på foråret??? Jeg har ikke levet mere svinsk end jeg plejer og jeg har da tværtimod motioneret mere pga. af det lune vejr. I don’t get it???

Rent principielt går jeg aldrig på slankekur! Det er sådan ca. lige så opreklameret som gulerødder og pisse farligt ifølge de nyeste undersøgelser :o) Jeg vil ha’ lov til at spise lige nøjagtigt, hvad jeg vil, når jeg vil!!! Så må jeg sku’ bare røre mig lidt mere!! Nå! Men ingen regler uden undtagelser, chokket over de 3½ kilo var alligevel så stort, at jeg valgte at springe franskbrødet over i dag og besluttede mig for at besøge frugthjørnet (normalt ta’r jeg blot min ration med hjem til familien) Jeg nappede to bananer, det ved man sku’ hvad er!! Og så stod jeg og kiggede lidt på de skide gulerødder! De mætter jo nok rimelig godt tænkte jeg og det gælder om at være mæt, når man sidder i bogholderiet i vores kompagni. Jeg sider 1½ meter fra det mødebord, hvor folk losser franskbrød, rundstykker, chokolade and you name it af til fri afbenyttelse!!! Det kræver lidt af en rygrad at ignorere det!!! I dag er der som sagt franskbrød, marmelade, pålægschokolade osv. Derudover så kom en kollega hjem fra møde i Schweiz i går, så han smed lige 3 kilo Lindt chokolade på bordet!!! Derfor besluttede jeg mig for at gi’ gulerødderne endnu en chance, men Goddamn!! Livet er helt klart for kort til gulerødder!!!
Til gengæld er Filmz jo helt genialt, nu har jeg siddet og brokket mig og spist en banan, så nu kan jeg godt overskue den næste halve time, inden jeg kan overfalde madpakken :o)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#73 elwood 18 år siden

#72 Og vi siger tak til dagens ord fra Filmz's egen Andy Rooney

og nu til vejret...
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#74 b e c h 18 år siden

Hvis du har motioneret mere, kan det være at du har fået større muskler, de vejer mere end fedt - og så tager man jo på...
Gravatar

#75 wiseguy 18 år siden

#73 LOL :o) Billund i skrivende stund ca. 18-19 grader 5 m/s fra sydøst. temperaturen forventes at nå 22 grader :o)

#74 det ville være skønt med 3½ kilo muskler, men den tvivler jeg nu på ;o)
Gravatar

#76 davenport 18 år siden

Jeg vejer 105, men jeg lever også somom hver dag var den sidste! ;D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#77 wiseguy 18 år siden

#76 That's my boy ;o) har stort set samme holdning...med moderate undtagelser!Gulerødderne har fået deres sidste chance ;o)
Gravatar

#78 filmz-Kadann 18 år siden

#76 -

Psst! Det er jo fjervægt.
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#79 wiseguy 18 år siden

Det lader til, at jeg godt kan pakke sammen med mine sølle 83,3 kilo!!!
Gravatar

#80 wiseguy 18 år siden

Jeg mødte ind kl 05:45, så om føje minutter har jeg fyraften Yeehaar solen skinner :o)

Skriv ny kommentar: