Jeg har lige set "Sin City" færdig og kom til at tænke lidt over hvilken scene det i grunden er som Tarantino har instrueret dertil. Syntes ikke jeg kunne se nogen mærkbare ændringer i hverken billed eller lyd. Nogen der kan hjælpe..?
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
# 81 Du har ret til din holdning og jeg respektere den, men når du poster den i et forum som dette, må du forvente en reaktion og andre holdninger end din Du er forholdvis ny her men du vil hurtig opdage at bølgerne kan gå højt og argumenterne for det ene eller andet synspunkt vil nogen gange flyve om ørerne på dig.
Endelig er den sidste sommereksamen overstået. Fik hevet et 7-tal hjem, hvilket absolut ikke er prangende, men standard for mine præstationer i mundtlige tysk-eksamener. Er bare glad for at den er overstået og bestået, da det var en reeksamen hvor jeg sidst gik helt i sort på en måde jeg aldrig havde prøvet før - blev helt overrasket over hvordan hjernen kunne lukke helt ned. Men nu skal sommeren nydes. Der er godt nok lige et bachelorprojekt der skal søsættes, men det tager jeg stille og roligt indtil videre.
#97 Hehe, men det må da være mega surt at sidder så langt væk engang imellem...ved da hvor meget jeg har lyst til at hoppe på en flyver lige i tiden :) Ang. det med telefon så er jeg ved at arbejde i at få et abbonement hos en engelsk ip-telefoni udbyder så vi kan ringe til hinanden for lokal takst...hvis udbyderen vil være med til det :)
Jeg mener at visse af IP-udbyderne, ligesom Skype, kan levere et lokalt telefonnummer på tværs af grænserne, altså så man f.eks. kan have et udenlandsk nummer, selvom man bor i Danmark.
#91 filmz-Kadann 18 år siden
#92 Bony 18 år siden
#93 elwood 18 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#94 cyberzed 18 år siden
#95 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
# 81 Du har ret til din holdning og jeg respektere den, men når du poster den i et forum som dette, må du forvente en reaktion og andre holdninger end din Du er forholdvis ny her men du vil hurtig opdage at bølgerne kan gå højt og argumenterne for det ene eller andet synspunkt vil nogen gange flyve om ørerne på dig.
# 89 amen to that - brother!
# 94 Timezone - Timezone ;)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#96 cyberzed 18 år siden
#97 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
Desæværre kan jeg ikke sende hende Lotto tallene om lørdagen :-/ så der ikke nogen fordele i det, udover vi begge kan ringe billigt tilk hinanden :)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#98 bobber 18 år siden
Men nu skal sommeren nydes. Der er godt nok lige et bachelorprojekt der skal søsættes, men det tager jeg stille og roligt indtil videre.
#99 cyberzed 18 år siden
Ang. det med telefon så er jeg ved at arbejde i at få et abbonement hos en engelsk ip-telefoni udbyder så vi kan ringe til hinanden for lokal takst...hvis udbyderen vil være med til det :)
#100 filmz-Kadann 18 år siden
Jeg mener at visse af IP-udbyderne, ligesom Skype, kan levere et lokalt telefonnummer på tværs af grænserne, altså så man f.eks. kan have et udenlandsk nummer, selvom man bor i Danmark.