Gravatar

#151 wiseguy 18 år siden

Har lige tjekket mine 4 Lyn-Lotto'er, jeg vandt ikke en bønne suk!!
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#152 dyg 18 år siden

#151 - Samme her :(
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#153 filmz-Crystalstar1200 18 år siden

# 148 Mums ;)

Gør klar til at gense "Kiss Kiss Bang Bang" efter at have tilbagt dagen i selskab med Bruce Willis (Die Hard 4) og Jane Austin (Becomming Jane) ;)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#154 elwood 18 år siden

Lige kommet hjem fra en god veninde, som lige var blevet pædagog, så der har jeg været siden klokken 15:00 for at fejrer hende.

Hold kæft hvor var det hygligt, der var musik, mad, drikke, og så var der Singstar som vi morede os en del med haha.

Damm det er lang tid siden jeg har haft sådan en god dag/aften, nu er man helt oven på igen 8-) Man skal satme sætte pris på de gode venner.

Og nu vil jeg til og i seng, senere i Dag skal jeg ind og se Transformers.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#155 filmz-jonasgr 18 år siden

Har lige bagt boller, så er der forhåbentlig proviant til nogle dage.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#156 mini_jette 18 år siden

uhm... Har brugt aftenen foran skærmen i selskab med selveste Kevin Costner i Danser med Ulve! Så Robin Hood i weekenden og har siden haft en ustyrlig lyst til at gense Danser med Ulve...Til min udprægede fornøjelse kunne jeg ikke huske et HAK af handlingen (med undtagelse af den scene hvor han gør et noget ubehageligt fund i søen)...
Og wauw, endnu engang må jeg bøje mig for den film! Kan huske at jeg synes den var Kanon da jeg så den for en del år siden...Og den følelse har jeg nu igen! På trods af at der på knapt 3 timer ikke sker noget synderligt, formår den stadig at fange tilskueren!!
Desuden er det skønt at opleve en film, der ikke lever på specialeffekts og animation, men på solid historiefortælling og pragtfulde skuespillerpræstationer!

Nu ender det nok også med at jeg køber den 3-disk dvd udgivelse med filmen jeg har gået og luret på et stykke tid:P
Don't take life too seriously. You'll never get out alive.
Gravatar

#157 filmz-Narniabæver 18 år siden

Jeg har lige set Surf's Up.
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#158 davenport 18 år siden

Sidder på arbejde og ryster.
Har givet det et forsøg mere med at holde op med at ryge, men for helvede jeg savner de små, hvide pinde. - Og man er jo sulten hele tiden...
Og vores kontor er så stille. Der er ingen radio, og det er bare ikke til at holde ud. 8 timer i stilhed... Det er jeg bare ikke god til.
Og jeg klør over det hele.. Det er sikkert fnat...

Nå nok brok herfra..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#159 cyberzed 18 år siden

Har lige valgt at jeg skipper mine 14 dage i Nordsverige, dem jeg skulle besøge har ikke rigtig svaret på hvornår jeg kan komme derop og så bliver det noget stress med at pakke og rejse med 1-2 dages varsel...ikke lige sådan jeg ønsker at holde ferie.
Så kan jeg jo passende bruge tiden på en tur til Southampton :D
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#160 Bony 18 år siden

#158 - Du har noget at se frem til hvis du allerede får rysteture nu. :) Jeg synes personligt det var starten af rygestoppet der var nemmest. Lidt efter lidt går det op for kroppen at den rent faktisk mangler nikotinen. Lige så stille begynder man at tænke om det nu rent faktisk også var en god idé overhovedet at stoppe. I starten er man fast besluttet men som tiden går glemmer man til sidst hvorfor man overhovedet stoppede. Eller, man prøver at overbevise sig selv om at der i grunden slet ikke var nogen grunde. Jeg er selv på niende måned af mit rygestop. :) Nu er jeg nået til det punkt hvor jeg kan smage maden bedre og alt det der. Dét må næsten ha' været min grund. :)

#159 - Var det fototuren der røg der? Lyder sgu surt. :(
Dog lyder Southampton da slet ikke dårligt? Så får telefonen jo også fred lidt. :)

Anyways, så har jeg tilsluttet min Wii til fjernsynet igen. Den har holdt pause et stykke tid, så nu skulle der lige tjekkes for eventuelle opdateringer eller lignende. Men suk, intet! Nye votes i Vote Channel og det var det eneste. :(
Så nu står den på lidt Rayman RR.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/

Skriv ny kommentar: