Sidder og nyder min sidste dag af min ferie, har været ude og holde øje med min kusines slædehunde de sidste par dage...og selvfølgelig begynder hun-hunden at vise tegn på løbetid når jeg skal passe dem.
Er der forresten nogen der ved hvordan man finder en adresse ud fra et telefonnummer på en i England?
#31 mener faktisk ikke det er muligt, synes jeg læste noget om det på British telecom, de har en eller anden "Data Protection Act" tror jeg det hed, men jeg kan jo tage fejl.
Bedste bud vil være Google det og se om det dukker op.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jeg har lige set at den danske rapper Natasja er død - læste det i går på eb.dk, men der virkede det mest som et rygte, nu ser det dog mere officielt ud. Trist, hun må ha' været ret ung og hun virkede ellers som en god rapper med stort potentiale.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Nej så vil jeg heller Remake min gyser fra 10 klasse, hvori jeg spillede en ornitolog, der gik rundt og myrde sine gamle klasse "Fuglemorderen" hed den.
Se hvis den blev remaket uha det ku blive grumt hehe.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#31 cyberzed 18 år siden
Er der forresten nogen der ved hvordan man finder en adresse ud fra et telefonnummer på en i England?
#32 elwood 18 år siden
Bedste bud vil være Google det og se om det dukker op.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#33 lagoni 18 år siden
#34 cyberzed 18 år siden
#35 elwood 18 år siden
32år!
ja det er sku en trist ting.
#34 Nej de Britter værner om deres privat liv 8-)
#36 cyberzed 18 år siden
#37 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#38 elwood 18 år siden
8-)
#39 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#40 elwood 18 år siden
Is it safe ? hehe
Nej så vil jeg heller Remake min gyser fra 10 klasse, hvori jeg spillede en ornitolog, der gik rundt og myrde sine gamle klasse "Fuglemorderen" hed den.
Se hvis den blev remaket uha det ku blive grumt hehe.